تیم فوتبال ۹۰ ارومیه مقابل عقاب تهران متوقف شد

ارومیه- ایرنا- تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در هفته پنجم لیگ دسته دوم باشگاه های کشور مقابل میهمان خود تیم عقاب تهران با کسب تساوی بدون گل متوقف شد.

به گزارش ایرنا، در این دیدار که در ورزشگاه تختی ارومیه و در هوای آلوده این شهر برگزار شد، ۲ تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی بدون گل رضایت داده و امتیازهای این بازی را بین خود تقسیم کردند.

حساس‌ترین صحنه‌های بازی در دقایق ابتدایی بازی رخ داد که ابتدا در دقیقه چهار ، میلاد حسن‌پور بازیکن عقاب یک ضربه پنالتی را با واکنش رضا منصوری دروازه‌بان تیم ۹۰ از دست داد و در دقیقه ۱۷ ضربه آرمین مصطفوی بازیکن تیم میزبان به تیرک دروازه عقاب برخورد کرد.

در دقایق پایانی نیز یک صحنه مشکوک به خطای پنالتی در محوطه جریمه عقاب رخ داد که داور مسابقه اعتقادی به خطا نداشت.

رضا منصوری، محسن سلیمانی، وحید سبزی، رضا احمدی، علی دیداری، اکبر صفرزاده، عماد علیپور، محمد تفتیان، اشکان احمدی، آرمان سوداگر و آرمین مصطفوی ترکیب اولیه ۹۰ را تشکیل می‌دادند که در ادامه محمد بهلول، کامبیز محمودی و هادی آقازاده به میدان آمدند و امیررضا حسن پور، سیدعلیرضا محسنی اصل، مهدی افشار احمدآبادی، محمد ملکی، میلاد حسن پور، محمد علیزاده، مسعود اشرفی، علی اسفندیار، سجاد خالدی، محمد دهقانی و عرفان بغدادی برای عقاب به میدان رفتند.

در این دیدار محسن سلیمانی از تیم ۹۰ ارومیه نیز از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

با این نتیجه تیم ۹۰ ارومیه ۱۰ امتیازی شد و با یک پله سقوط در رده دوم جدول قرار گرفت و تیم عقاب نیز با ۶ امتیاز در رده نهم قرار گرفت.

در هفته ششم تیم ۹۰ ارومیه قرار بود دوشنبه ۲۹ آذر با تیم فولاد نوین اهواز دیدار کند که به دلیل همزمانی آن با دیدار با استقلال تهران در جام حذفی لغو و به زمان دیگری موکول شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha