تیم فوتبال ۹۰ ارومیه بازی باخته را از شهیدقندی یزد برد

ارومیه- ایرنا- تیم ۹۰ ارومیه در هفته نهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل تیم شهیدقندی یزد به پیروزی دست یافت.

به گزارش ایرنا، در این دیدار که عصر روز پنجشنبه در ورزشگاه تختی ارومیه و در هوایی بارانی برگزار شد تیم ۹۰ ارومیه موفق شد میهمان خود را با نتیجه سه بر ۲ شکست دهد.

برای شهیدقندی یزد در نیمه نخست بازی و در دقیقه بیستم میثم پورسلطانی و در اواخر همین نیمه سجاد عسکری گلزنی کردند تا نیمه نخست بازی ۲ بر صفر به سود شهیدقندی به پایان برسد.

در نیمه دوم و در ادامه دیدار ابتدا آرمین مصطفوی و سپس سجاد طجرلو با گل‌های خود بازی را به تساوی کشاندند و در لحظات پایانی مسابقه آرمین مصطفوی به ثمر رساندن گل دوم خود، باعث برد تیم ۹۰ شد.

در نیمه دوم مسابقه داور یک ضربه پنالتی به سود شهیدقندی اعلام کرد که این پنالتی را بازیکنان یزدی از دست دادند.

رضا منصوری دروازه بان ۹۰ تنها اخطاری این مسابقه بود.

رضا منصوری، یامین فلاح، محسن سلیمانی، اکبر صفرزاده، رضا احمدی، هادی آقازاده، محمد رستمی زاد، آرمان سوداگر، عماد علیپور، سجاد طجرلو و آرمین مصطفوی در ابتدای بازی برای ۹۰ به میدان رفتند و در ادامه کیوان مارابی و علی دیداری نیز به میدان آمدند.

برای تیم شهیدقندی نیز حمید عرفانی، امیرمحمد دالی شیروان، محمد احمدلو، شاهین ملکی، علی قسمتی، حامد عظیمی، سجاد عسکری، محمدحسین دهثان، حسین علی پور، کیوان صالحی و میثم پورسلطانی در ترکیب حضور داشتند.

با این برد تیم ۹۰ مجموع امتیازات خود را به ۱۷ رساند و بعد از تیم شاهین بندرعامری و بالاتر از فولاد نوین در رده دوم جدول ایستاده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha