آغاز مسابقات قهرمانی کشور فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا

تهران- ایرنا- دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا با اشاره به اهمیت ورزش برای ورزشکاران این فدراسیون گفت: پس از وقفه دو ساله با تمهیدات لازم و تدابیری که اتخاذ شد، رقابت های قهرمانی کشور را آغاز کردیم.

سید محسن موسوی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به دلیل شیوع ویروس کرونا شاهد تعطیلی رقابت های ورزشی در همه بخش ها بودیم که فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا به دلیل ماهیت و شرایطی که داشت از این قاعده مستثنی نبوده چرا که هدف و اولویت ما سلامتی ورزشکاران بوده و خواهد بود.

وی ادامه داد: پس از دوسال وقفه ناخواسته، با تمهیداتی که در نظر گرفته شد، پس از تزریق دو دُز واکسن و با رعایت همه پروتکل های بهداشتی، رقابت های قهرمانی کشور را به میزبانی سه استان فارس، قزوین و تهران را در دستور کار قرار دادیم که بر این اساس دوومیدانی در شیراز و تنیس روی میز را در قزوین در دو بخش آقایان و بانوان ورزشکار پیوندی برگزار کرده و از فردا نیز رقابت های دارت، پتانک، بدمینتون و اسکواش را نیز در تهران آغاز می‌کنیم که تا ۲۶ آذرماه ادامه خواهد داشت.

دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا همچنین به برگزاری دومین همایش علمی، پزشکی و ورزشی اشاره کرد و گفت: این همایش با هدف تبادل اطلاعات و افزایش دانش و سطح علمی ورزشکاران و مربیان این فدراسیون فردا در آکادمی ملی المپیک و در سالن فارسی برگزار خواهد شد که طی آن پزشکان در حوزه های مختلف ضمن ارائه مقالات خود،‌ آخرین یافته های علمی را با جامعه ورزش به اشتراک گذاشته و به نوعی تبادل اطلاعات می شود که هم برای ورزشکاران و هم برای جامعه هدف فدراسیون، بسیار مفید خواهد بود.

موسوی اضافه کرد: اولین هدف ما حفظ سلامتی ورزشکاران و افرادی که است که تحت پوشش این فدراسیون قرار دارند و دومین هدف ما حفظ نشاط و ارتقای سطح امید و زندگی برای این عزیزان است. در همین راستا اقدامات مختلفی هم در دستور کار است که رقابت های قهرمانی کشور و برگزاری همایش های علمی نیز در همین راستا برنامه ریزی شده و برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha