تیم‌های بسکتبال آویژه صنعت زنگ تفریح هیچ تیمی نیستند

مشهد- ایرنا- رییس هیات مدیره باشگاه آویژه صنعت پارسای مشهد گفت: تیم‌های بسکتبال این باشگاه در هر لیگی که حضور دارند زنگ تفریح سایر تیم‌ها نیستند.

امیرعباس مستشاری روز چهارشنبه در مراسم رونمایی از لباس بازیکنان این تیم برای حضور در مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال افزود: تیم ما در لیگ برتر از زیرگروه شروع کرد و سپس ۲ سال در دسته یک بود و اکنون سه سال است که در لیگ برتر حضور دارد.

وی ادامه داد: برای پشتوانه سازی تیم لیگ برتری، تیم دسته یک را راه اندازی کردیم.

رییس هیات مدیره باشگاه آویژه صنعت پارسای مشهد گفت: با اصول حرفه ای و حفظ اخلاق باشگاه داری می‌کنیم. در حوزه مسوولیتهای اجتماعی هم ورود کردیم و در این راستا برای جوانان بخصوص در نقاط کم برخوردار فعالیت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه دنبال سهم خواهی هم نیستیم افزود: در ورزش بسکتبال بانوان و تنیس روی میز و بسکتبال با ویلچر معلولان هم حضور داریم.

مستشاری ادامه داد: نیاز مالی نداریم کمکهایی هم که دستگاههای مختلف انجام دادند کمتر از پنج درصد هزینه های ما است اما از مسوولان می‌خواهیم از نظر لجستیک پشتیبانی کنند. تخصص ما این است که با کمترین هزینه بهترین نتیجه را گرفتیم.

حضور ۷۵ درصدی بازیکنان بومی

مدیر تیم بسکتبال آویژه صنعت در لیگ دسته یک هم گفت: با هدف پشتوانه سازی برای تیم لیگ برتری وارد عمل شدیم و اولویت ما استفاده از بازیکنان بومی و جوانان است و اکنون ۷۰ درصد بازیکنان ما زیر ۲۰ سال و ۷۵ درصد نیز بومی هستند. ۲ بازیکن از گرگان در تیم ما هستند و یک بازیکن از کردستان و یک بازیکن هم از اردبیل به خدمت گرفتیم.

نیاز به حضور خیران ورزش‌یار

معاون توسعه امور ورزش و جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی هم گفت: در حوزه ورزش به خیران ورزش‌یار نیاز داریم. باید به سراغ خیران در این زمینه برویم و آنها را جذب کنیم.

جبار قوچان نژاد با بیان اینکه رسانه و هواداران ۲ بال اساسی ورزش هستند افزود: برای پیشرفت و موفقیت در ورزش بین مسولان شهری و ورزشی باید تفاهم و همکاری باشد.

رییس کمیسیون ورزش شورای شهر مشهد هم گفت: پیشانی فعالیت شورای شهر مناطق کم برخوردار است. در این زمینه نیز باشگاه آویژه صنعت فعالیت خوبی انجام داده و در عرصه‌های مختلف ورزشی وارد عمل شده است. دغدغه اصلی شورای شهر در زمینه ورزش بانوان و جانبازان و معلولان هم در مجموعه آویژه صنعت دیده می‌شود.

سیدحسین علوی مقدم با بیان اینکه شهردار مشهد نیز یک فرد ورزشی است افزود: برای ورود خیران به عرصه ورزش باید فعالیت کنیم.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha