۲۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۱۸
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 84579155
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزایش نسبی دما در گیلان تا اواسط هفته آینده

۲۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۱۸
کد خبر: 84579155
افزایش نسبی دما در گیلان تا اواسط هفته آینده

رشت - ایرنا- سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان از امروز پنجشنبه تا دوشنبه بویژه در ارتفاعات و دامنه ها شاهد وزش باد جنوبی خواهد بود و انتظار می رود تا اواسط هفته پیش رو شاهد روند تدریجی افزایش دما در استان باشیم.

شبنم هادی نژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: البته برای روزهای جمعه و شنبه در برخی نقاط استان، آسمانی نیمه ابری تا ابری و بارندگی خفیف نیز پیش بینی می شود.

وی افزود: از امروز پنجشنبه تا دوشنبه هفته پیش رو وزش باد جنوبی در برخی ساعات ممکن است شدید هم باشد؛ ضمن اینکه پدیده مه نیز در استان تا اواسط هفته دور از انتظار نیست.

بر اساس جدول پیش بینی هواشناسی گیلان نیز بیشترین دما در استان امروز پنجشنبه در ماسوله و منجیل به ۱۹ درجه سانتیگراد می رسد که طی دوشنبه هفته پیش رو ،دمای ماسوله با کاهش چهار درجه ای به ۱۵ درجه سانتیگراد و منجیل با سه درجه افزایش به ۲۲ درجه سانتیگراد در همان روز خواهد رسید.

جدول پیش بینی هواشناسی گیلان همچنین حاکیست ، رشت که امروز در حداکثر دما امروز به ۱۶ درجه سانتیگراد خواهد رسید، انتظار می رود روز دوشنبه دمای بین ۱۰ تا ۲۱ درجه را سپری کند.

بر اساس جدول پیش بینی هواشناسی گیلان؛ بیشترین دما طی دوشنبه در شهر رودبار که امروز حداکثر دمای آن از ۱۸ درجه سانتیگراد فراتر نخواهد رفت روز دوشنبه با افزایش پنج درجه ای حداکثر دمای استان را با ۲۳ درجه سانتیگراد به خود اختصاص خواهد داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha