آخر هفته استان همدان در قاب فرهنگ و هنر

۲۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۵۳
کد خبر: 84579370
آخر هفته استان همدان در قاب فرهنگ و هنر

همدان- ایرنا- گشایش نمایشگاه یلدا در ملایر، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در نهاوند و آغاز به کار دوباره سینمای شهرستان رزن مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی و هنری استان همدان در آخرین روز هفته جاری است.

به  گزارش ایرنا، نمایشگاه یلدا حاصل هنرنمایی ۳۰ نفر از هنرمندان وهنرجویان موسسه فرهنگی و هنری درخت است که امروز(پنجشنبه) با حضور رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر گشایش یافت.

این نمایشگاه تا ۳۰ آذرماه همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در محل این مؤسسه(ملایر - بلوار پارک) برای حضور بازدید عموم علاقه مندان دایر است. 

همچنین نمایشگاه صنایع دستی و آثار هنرمندان شهرستان نهاوند نیز در گالری مجتمع فرهنگی هنری این شهر افتتاح شد.

آثار هنری به نمایش درآمده دراین نمایشگاه شامل ۹۷ اثر نقاشی روی سفال، چرم، فیروزه کوبی و میناکاری روی مس و حاصل زحمات هفت نفر از هنرمندان نهاوندی است. 

نمایشگاه صنایع دستی نهاوند نیز تا ۳۰ آذر ماه از ساعت ۹ تا ۱۴ پذیرای بازدید علاقه‌مندان است.

این نمایشگاه به همت موسسه مردم نهاد بانوان نوآور نیوانتا و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان شهرستان نهاوند برگزار شده است.

آغاز دوباره سینما در رزن

رییس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی شهرستان رزن نیز از آ؛از فعالیت سینمای این شهرستان طی چند روز آینده خبر داد.

به  گفته «حمیدرضا علیخانی»، فعالیت سینمای رزن برای اکران فیلم در سال های اخیر متوقف شده بود که با رفع مشکلات، این مجموعه فعالیت خود را از سر می گیرد.

وی هدف از این اقدام را نمایش فیلم‌های روز سینمای ایران در شهرستان رزن عنوان کرد و افزود: سالن مجتمع فرهنگی هنری اندیشه ۳۲۰ نفر ظرفیت دارد که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی میزبان دوستداران هنر هفتم خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha