۲۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۹:۵۵
کد خبرنگار: 2588
کد خبر: 84579645
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پژوهشگران برتر فرهنگی مراغه تجلیل شدند

۲۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۹:۵۵
کد خبر: 84579645
پژوهشگران برتر فرهنگی مراغه تجلیل شدند

مراغه- ایرنا- پژوهشگران برتر فرهنگی و معلمان و دانش آموزان فعال و مقام آور المپیادها و جشنواره های علمی و پژوهشی مراغه طی مراسمی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی تجلیل شدند.

به گزارش ایرنا، رئیس اداره پژوهش و تحقیق آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در این مراسم گفت: در سال های اخیر، منطقه مراغه به برند حوزه پژوهش این استان تبدیل شده است و موفقیت های حاصل شده در این زمینه حاصل زحمات معلمان، دانش آموزان تلاشگر و مجموعه همکاران معاونت پژوهشی رقم خورده است.

ابراهیم قاسمی با تبیین ضرورت پرداختن به امر پژوهش در آموزش و پروش افزود: باید همه امکانات پژوهشی را برای گشودن گره های آموزش باید بسیج کنیم تا امر پرورش و تربیت فرزندان صالح و توانمند میهن اسلامی محقق شده و این امر را امروز در این استقبال گرم و جمع پژوهشگران فرهنگی می بینیم.

پژوهشگران برتر فرهنگی مراغه تجلیل شدند

مدیر آموزش وپرورش مراغه با اشاره به اهمیت یادگیری پیوسته در دنیای امروز و گستردگی حوزه آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان و فراگیران علم در هزاره جدید  که عصر اندیشه و تفکر است حرف های جدید و مهمی برای گفتن دارند که بایستی همه ما دست در دست هم دهیم تا این آینده سازان و نوباوگان را به تعالی علمی و شکوفایی برسانیم.

حسین اکبریان با تاکید بر جایگاه پژوهش در مسایل روز افزود: عنصر پژوهش میتواند به عنوان کلید و راه بدیع برای رفع بن‌بستها به دست متخصصین و جستجوگران عاشق و دانایان علوم استفاده شود تا دنیاهای جدید را برای ما بشناساند.

وی اضافه کرد: تجلیل از پژوهشگران فرهنگی و معلمان تلاشگر در عرصه پژوهش فرصتی برای توسعه و نهادینه شدن فرهنگ پژوهش در آموزش و پرورش است.

اکبریان اظهار کرد: پژوهشگران فرهنگی نقش موثری در تربیت دانش آموزان پژوهنده و خلاق ایفا می کنند که تحقق آن زمینه ساز موفقیت‌ های علمی و پژوهشی خواهد بود.

پژوهشگران برتر فرهنگی مراغه تجلیل شدند

در این‌ مراسم از  کتاب راهکارهای بروز خلاقیت دانش آموزان نوشته واقف دلخوش، لیلا شیخ زاده و الناز مردآزادبهی رونمایی شد.

همچنین در همین مراسم از معلمان برجسته نگارنصراله زاده(رتبه برتر معلم پژوهنده کشور و استان)، جعفر نقوی(پایان نامه برتر کارشناسی ارشد کشور و استان)، مهرانگیز داداش پور(پایان نامه برتر دوره دکترا در استان)خلیل آذری، سمیه‌پیرانی، مهرنوش فرهمند راد، هادی صادق و ۱۰۰ معلم و دانش آموز فعال و مقام آور المپیادها و جشنواره های علمی و پژوهشی تجلیل شد.

 ۲۵ آذر به عنوان روز پژوهش بعد از انقلاب اسلامی نامگذاری شده و هفته چهارم آذر از سال ۱۳۷۹ توسط وزارت علوم و فناوری به نام هفته پژوهش اختصاص یافته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha