۲۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۲۶
کد خبرنگار: 1375
کد خبر: 84581795
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

چند خبر کوتاه از استان اصفهان

۲۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۲۶
کد خبر: 84581795
چند خبر کوتاه از استان اصفهان

اصفهان- ایرنا- حادثه رانندگی منجر به فوت راننده در جاده سمیرم به شهرضا، آتش گرفتن یک دستگاه خودروی سواری در جاده سمیرم و واکسیناسیون دانش آموزان شهرضایی علیه کرونا چند خبر کوتاه امروز استان اصفهان است.

سمیرم

 رییس جمعیت هلال احمر سمیرم گفت: واژگونی خودروی پژو در جاده سمیرم به شهرضا باعث جان باختن راننده شد.

سید نورمحمد موسوی اظهار داشت: حادثه در کیلومتر هفت خروجی سمیرم به سمت شهرضا روی داده و راننده جان باخته یک مرد ۵۰ ساله است.

وی خاطر نشان کرد: علت سانحه در دست بررسی است اما ممکن است به عللی همچون نا آشنا بودن به جاده، لغزندگی راه بر اثر بارش باران یا سرعت بالا خودرو واژگون شده باشد.

سمیرم در ۷۵ کیلومتری شهرضا و ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.

سمیرم 

آتش گرفتن پیکان در مسیر حنا به پادنای سمیرم

در پی واژگونی یک دستگاه خودرو پیکان در گردنه ارژنگ حنا - پادنا، این خودرو دچار آتش سوزی شد.

به گزارش ایرنا  سرنشینان این خودرو که مصدوم شده بودند  خود را از میان شعله های آتش رها کردند و سپس به کمک ماموران امدادی به بیمارستان سمیرم منتقل شدند. 
   این حادثه تلفات جانی نداشت. 

شهرضا 

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهرضا گفت: از ۳۰ هزار از دانش آموزان این شهرستان، ۱۳ هزار محصل واجد شرایط واکسن زدن هستند.

حجت الله تنهایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: حدود ۸۶ درصد از جمعیت دانش آموزی شهرضا تاکنون واکسن دریافت کرده اند.

وی با بیان اینکه با اجرای طرح شهدای سلامت شاهد ارتقای شاخص دانش‌آموزی در حوزه واکسیناسیون بودیم، اضافه کرد: در این طرح ۲ گروه بهداشتی در مدارس تمامی روستاها و شهر اقدام به واکسینه کردن دانش آموزان کردند.

به گفته رییس شبکه بهداشت شهرضا، ۱۲ هزار و ۷۰۰ نفر در نوبت اول، ۱۰ هزار و ۴۰۳ نفر در مرحله دوم و سرجمع۲۳  هزار و ۱۲۷ دُز واکسن طی این مراحل تزریق شده است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha