حسینی: بعد از شکست برابر استقلال و پرسپولیس فشار زیادی روی ما بود

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بعد از شکست برابر استقلال و پرسپولیس فشار زیادی روی تیم ما بود و خوشحالم که توانستیم مقابل قشقایی موفق باشیم.

به گزارش ایرنا، مجتبی حسینی عصر امروز یکشنبه پس از برتری یک بر صفر تیمش برابر قشقایی شیراز در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور، اظهار داشت: در شروع مسابقات جام حذفی که تیم های لیگ برتری با تیم های دسته پایین تر مواجه می شوند کار سختی پیش رو دارند. می‌دانستیم تیم حریف، جوان و جاه طلب است. آنها می خواستند توانایی‌هایشان را نشان دهند و بازی را برای ما سخت کردند.

وی افزود: در دو هفته اخیر برابر استقلال و پرسپولیس شکست خورده بودیم و فشار زیادی روی ما بود. سعی کردیم از بازیکنانی که کمتر استفاده کردیم، در این بازی بهره ببریم. آنها نیز توانستند بازی خوبی به نمایش بگذارند. این مسابقات توان زیادی از حریف می گیرد و خوشحالیم که توانستیم در این بازی به برتری برسیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد اعتراض مربیان قشقایی به عملکرد داور خاطرنشان کرد: قرار شد زیاد در مورد داوری حرف نزنیم. ما این کار را در بازی‌های بزرگ تر نیز انجام ندادیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha