صدری: منافع پرسپولیس و استقلال یکی باشد همکاری می‌کنیم

تهران- ایرنا- سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: برخی اوقات منافع ما و استقلال یکی است و در آن مواقع با هم متحد هستیم و همکاری می‌کنیم.

به گزارش ایرنا، سیدمجید صدری در مورد صدور مجوز حرفه‌ای پرسپولیس اظهار داشت: می‌توانم این نوید را به هواداران بدهم که مشکل حرفه‌ای سازی امسال حل شد و امیدواریم مشکلات بیش از این برای باشگاه پیش نیاید. سعید عباسی، داریوش مصطفوی، شهاب الدین عزیزی‌خادم و سهیل مهدی به ما کمک کردند. ما هم می توانیم این خبر را به هوادارنمان بدهیم که امروز توانستیم مشکل مجوز حرفه‌ای‌سازی را حل کنیم و تیم در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد و دنبال این هستیم تا در این رقابت‌ها مقام بیاوریم.

وی افزود: ما هم امیدواریم در زمین بازی لطف دوستان را جبران کنیم و برای کشور عزیزمان افتخار آفرینی کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص مشکلات باشگاه تاکید کرد: یکی از مسائل اصلی، مشکل بدهی‌ها بود که عمده آن مساله کالدرون بود که حل شد. در سایر بحث‌ها تعهد دادیم و با راهنمایی‌های داریوش مصطفوی این مشکلات حل شده است. اجازه دهید ریز این مسائل را در زمان خودش اعلام کنیم.

وی در مورد اظهارات بحث و جدل میان کاظم اولیایی و افشین پیروانی در مورد مجوز حرفه ای، خاطرنشان کرد: چیزی که داریوش مصطفوی به عنوان بزرگتر در این نشست مطرح کرد این بود که باید پشت یک میز مشکلات را برطرف کنیم. اینکه اولیایی چه گفته نقطه نظرات او بوده است. امروز ما در این نشست توضیحاتی دادیم که قانع کننده بود و راهنمایی این بزرگ‌ترها را قبول کردیم و فکر نمی‌کنم که دیگر این مشکلات را دو تیم پرسپولیس و استقلال داشته باشند.

صدری در ادامه صحبت‌هایش گفت: رقابت ما و استقلال تنها در زمین بازی است و برخی جاها هر دو باشگاه منافع مشترک دارند. در آنجا ما تلاش می کنیم به هم کمک کنیم. در بحث حرفه‌ای سازی هم مصطفی آجورلو پای کار بود و هم ما؛ در نهایت توانستیم نظر مساعد اعضای کمیته حرفه‌ای سازی را بگیریم.

وی در مورد اینکه باشگاه پرسپولیس از استقلال در برخی امورشکایت می‌کند، گفت: مسائل اداری جدا است. هواداران ما انتظاراتی دارند و باید کار حرفه‌ای انجام دهیم. آن جاهایی که منافع مشترک داریم با هم همکاری می‌کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha