سرمربی والیبال شهرداری گنبد: غیبت بازیکن‌ اصلی شکست ما را رقم زد

گرگان- ایرنا- سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس گفت: غیبت بازیکن‌سرعتی‌زن و اصلی تیم ما "امین درغنه" به علت مصدومیت، سبب شکست برابر تیم پاس گرگان شد.

عظیم جزیده یکشنبه شب پس از باخت تیمش برابر تیم پاس گرگان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: وقتی بازیکن سرعتی‌زن نباشد، بازیکنان حریف به راحتی دفاع می‌کنند و سایر بازیکنان به راحتی توپ را جمع می‌کنند و کار را برای مدافعان تیم دیگر سخت خواهد کرد.

وی بیان کرد: در نیم فصل دوم باید این ضعف تیم خود را ترمیم و برطرف کنیم که راه اصلی آن جذب یک یا چند بازیکن جانشین در پُست‌های حساس است که در صورت مصدومیت بتوانیم، از آنان استفاده کنیم.
وی خاطرنشان کرد: تیم ما در دست‌های اول و دوم این مسابقه هیچ نشانی از والیبال به نمایش نگذاشت اما در دست‌های سوم و چهارم شاگردانم کمی خود را یافتند و شاهد بازی خوب و زیبا از ۲ تیم بودیم.
سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس گفت: بازیکنان تیم پاس گرگان، بدون شک بازی خوب و بهتری نسبت به تیم ما از خود نشان دادند و توانستند برنده بازی باشند.
جزیده ادامه داد: بازیکنان تیم پاس در این مسابقه سرویس‌های خوبی را زدند و همین مساله باعث شد تا دریافت‌های خوبی نداشته باشیم و توپ دوم به پاسورهای هم به خوبی نرسید تا آنان بتوانند مهاجمان را تغذیه کنند.
وی اضافه کرد: البته تا پایان فصل هنوز زمان زیادی داریم و با برنامه‌ریزی که کردیم هواداران گنبدی، تحول را در نیم فصل دوم به خوبی احساس خواهند کرد.
تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در هفته دوازدهم از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در مرحله مقدماتی، عصر امروز در گرگان با نتیجه یک بر سه مغلوب میزبان خود پاس گرگان شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha