ایده‌های ستاد عتبات عالیات در خراسان جنوبی حمایت می‌شود

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: از ایده‌های جدید ستاد عتبات عالیات استان در زمینه ایجاد درآمد جدید و پایدار مثل بازار خودرو حمایت می‌شود.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از استانداری خراسان جنوبی، جواد قناعت در دیدار رئیس و اعضای ستاد عتبات عالیات استان افزود: پیرو درخواست ستاد عتبات عالیات درخصوص رفع مشکل زمین بازار خودرو، این مهم امروز (یکشنبه) در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان به تصویب رسید که عیدی ما به این ستاد است.

وی گفت: در اولین فرصت برای تکمیل زائرسرا در شورای برنامه‌ریزی و توسعه، شورای اداری یا در جلسه‌ای با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، درخصوص اختصاص کمک خاص و ویژه به این طرح مهم تصمیم‌گیری خواهد شد.

استاندار خراسان جنوبی، زائرسرای استان در مشهد مقدس را فرصتی مغتنم و ارزشمند خواند و افزود: با وجود اینکه برخی مردم بسیار متدین استان هنوز نتوانسته‌اند به مشهد مقدس مشرف شوند، ما می‌توانیم با تکمیل زائرسرا، زائران حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) را رایگان یا با نازل‌ترین قیمت پذیرایی کنیم.

وی اظهار داشت: از تکمیل این پروژه که کار دینی، فرهنگی و انقلابی است حتما و به‌صورت ویژه و خاص حمایت خواهیم کرد.

قناعت گفت: ستاد عتبات عالیات، طرح خشت‌های آسمانی را نیز در شورای اداری استان مطرح کند تا هر شخص به هر میزان که مایل است  به این امر خداپسندانه کمک کند.

وی بیان کرد: به منظور جمع‌آوری این کمک‌ها رابطی توسط استانداری تعیین خواهد شد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: علاوه بر کمک‌های دولتی به پروژه زائرسرا، مردم نیز همچون همیشه باید پای کار باشند و به این امر خداپسندانه کمک کنند.

وی افزود: پیشتازی ستاد عتبات عالیات استان در کشور، حاصل کمک‌های مردم متدین و ولایتمدار خراسان جنوبی به این حوزه است.

قناعت گفت: با وجود محرومیت استان، مردم متدین منطقه در توجه به مسائل دینی بسیار سخاوتمند هستند که باعث شده، ستاد عتبات استان رتبه‌های برتر کشور را کسب کند.

وی با اشاره به همت بانوان استان در بافت فرش و هدیه کردن آن به عتبات عالیات تصریح کرد: این اقدام شایسته اگرچه  در مناطق دیگر هم وجود دارد اما با توجه به حجم محرومیت‌های موجود در استان، در کشور کم‌نظیر است.

استاندار خراسان جنوبی به موضوع تامین سنگفرش‌های عتبات عالیات توسط مردم اشاره کرد و گفت: اینکه مردم بخشی از محصولات کشاورزی خود نظیر زرشک، زعفران و عناب را نیز به این امر خیر اختصاص می‌دهند، بسیار قابل تقدیر است.

وی از زحمات و نگاه دینی و انقلابی اعضای این ستاد تقدیر کرد و گفت: این نوع نگاه بسیجی‌وار، انقلابی، امروزی، کارآمد و در راه خدا، بسیار ارزشمند و قابل ستایش است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha