مسابقات ملی مهارت، مرجع قابل اتکایی برای گزینش نخبگان است

قزوین – ایرنا - استاندار قزوین گفت: مسابقات ملی مهارت، مرجع قابل اتکایی برای گزینش نخبگان این عرصه و سنجش سطح مهارتی کشور در مقایسه با جهان است.

به گزارش ایرنا، محمد مهدی اعلایی روز دوشنبه با صدور پیامی به مناسبت موفقیت تیم استان در مرحله کشوری نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت «انتخابی شانگهای چین ۲۰۲۲»، افزود:این عرصه آوردگاهی جدی است چرا که منتخبان نهایی به عنوان نمایندگان این مرز و بوم به المپیاد جهانی راه یافته اند تا موجب اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران شوند.

وی با بیان اینکه درخشش جوانان قزوینی در مرحله کشوری نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت موجب خرسندی است، افزود: کسب ۲ نشان طلا، یک مدال برنز و پنج دیپلم افتخار در رشته های مختلف، موجب مباهات استان شد و باید قدردان زحمات و تلاش های صورت گرفته در این زمینه باشیم.

اعلایی با تقدیر از جوانان نخبه، اداره فنی و حرفه‌ای استان و حامیان بخش خصوصی آن در آماده سازی و برگزاری این رویداد مهم، گفت: امیدواریم با موفقیت در اردوی آمادگی انتخابی شانگهای چین، مجوز حضور در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ فراهم شود، بدون شک ایران اسلامی، همواره چشم به راه این تلاش‌ها و موفقیت هاست.

نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت «انتخابی شانگهای چین ۲۰۲۲» با حضور ۹ تیم از سراسر کشور به میزبانی استان قزوین در دانشگاه شهید بابایی برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha