۲۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۲۰
کد خبر: 84583572
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کلوپ خطاب به تیرنی: من با هیچ داوری جز تو مشکل ندارم

تهران- ایرنا- صحنه‌های بحث‌برانگیز داوری دیدار تاتنهام و لیورپول، اعتراض شدید «یورگن کلوپ» را به داوری این بازی در پی داشت.

به گزارش ایرنا، دیدار حساس و جذاب تیم‌های فوتبال تاتنهام و لیورپول روز گذشته با تساوی دو بر دو به پایان رسید تا شاگردان کلوپ دو امتیاز مهم در کورس قهرمانی را از دست بدهند.

در این دیدار صحنه‌های بحث‌برانگیز داوری زیادی وجود داشت و همین موضوع باعث شد تا سرمربی آلمانی قرمزهای بندر لیورپول اعتراض شدیدی به «پل تیرنی» داور سرشناس این بازی داشته باشد. 

 یورگن کلوپ پس از پایان بازی به درون زمین رفت  و داور بازی گفت: من با هیچ داوری مشکلی ندارم، جز تو!

کلوپ اعتقاد داشت که هری کین باید در نیمه اول با خطا روی اندی رابرتسون اخراج می‌شد اما فقط یک کارت زرد گرفت. سرمربی قرمزها در صحنه‌ای دیگر معتقد بود که امرسون روی دیگو جوتا خطا کرده و داور باید در این صحنه یک پنالتی به نفع لیورپول می‌گرفت. 

رابرتسون در نیمه دوم با خطای شدیدی که مرتکب شد، از داور بازی یک کارت قرمز مستقیم دریافت کرد که البته کلوپ هیچ شکایتی روی این صحنه نداشت اما نظرش این بود که صحنه خطای کین نیز مانند خطای رابرتسون باید به VAR می‌رفت.

کلوپ پس از پایان بازی نیز عصبانیت خود نسبت به داور بازی را ادامه داد و به اسکای اسپورت گفت: واضح است که چیزهای دیگری در این بازی تأثیرگذار بودند اما بهتر است برخی از این سوالات را از آقای تیرنی بپرسیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha