۲۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۳۴
کد خبرنگار: 1368
کد خبر: 84583842
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سقوط در کانال آب جان راننده اصفهانی را گرفت

۲۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۳۴
کد خبر: 84583842
سقوط در کانال آب جان راننده اصفهانی را گرفت

اصفهان- ایرنا- راننده یک دستگاه خودروی سواری در اصفهان روز دوشنبه پس از سقوط در کانال آب و برخورد با دهانه یک دستگاه پل ، جان خود را از دست داد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان به ایرنا گفت: صبح امروز در تماس تلفنی رانندگان عبوری از بزرگراه شهید دستجردی مبنی بر سقوط خودروی پراید به داخل کانال و برخورد آن با پل، نیروهای آتش نشان ایستگاه شماره ۱۳ (سپاهانشهر) به محل حادثه اعزام شدند.

سرآتشیار فرهاد کاوه آهنگران افزود: راننده این خودرو بر اثر شدت حادثه جان باخته بود و جسد وی با رعایت موارد ایمنی و با استفاده از تجهیزات تخصصی از خودرو خارج و به عوامل انتظامی تحویل داده شد.

وی همچنین از وقوع آتش سوزی در طبقه دوم یک مجتمع مسکونی ۳ طبقه در چهارباغ خواجو خبرداد و گفت: آتش نشانان ایستگاه‌های شماره ۵ ، ۹ ، ۱۷ و نردبان نجات از ایستگاه شماره ۱ به محل حادثه اعزام شدند.

کاوه آهنگران ادامه داد: این آتش سوزی باعث دودگرفتگی واحدهای مسکونی شده بود که با سرعت عمل آتش نشانان و با عملیات جستجو در دود، تمام ساکنان این مجتمع مسکونی  به محوطه خارج ساختمان هدایت شدند.

وی اظهارداشت:  این حریق به دیگر واحدها سرایت نکرد و مصدوم نداشت.  

همچنین مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان به خبرنگار ایرنا گفت: روز گذشته ۲ دستگاه خودروی  سواری در مسیر چادگان به مشهد کاوه با یکدیگر برخورد کردند که پس از اعلام به اورژانس ۱۱۵ دو واحد امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

عباس عابدی افزود: در این حادثه ۶ نفر شامل ۲ مرد ۵۰ و ۷۰ ساله و چهار زن ۳۵ تا ۶۵ ساله مصدوم و توسط واحدهای امدادی به بیمارستان بوعلی چادگان اعزام شدند.

چادگان در ۱۲۵ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha