مردم هرمزگان بزرگ‌ترین سرمایه پیشرفت دستگاه قضایی استان هستند

بندرعباس - ایرنا-رییس کل سابق دادگستری هرمزگان و دادستان کنونی تهران گفت: مردم استان هرمزگان بزرگ‌ترین سرمایه پیشرفت و یار همراه دستگاه قضایی هستند.

به گزارش ایرنا،علی صالحی عصر روز دوشنبه در مراسم تودیعش از ریاست دادگستری هرمزگان اظهار داشت: کمال قدردانی را از مردم شریف این استان دارم که بزرگترین سرمایه پیشرفت این استان و یار دستگاه قضا بوده‌اند.

وی، با تجلیل از نقش نماینده ولی فقیه در استان، افزود: حجت الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده همچون پدری پشتوانه ما بودند و رهنمودهای ایشان گشایش‌گر امور بوده است.

دادستان تهران از اقدام های همکاران قضایی به عنوان جهادی یاد کرد و یاد آور شد: از مردم استان بابت کمی‌ها و کاستی‌ها عذرخواهم و امیدوارم بتوانیم در دیگر سنگرها، خادم ملت ایران باشیم.

صالحی همچنین گفت: همکاران ما با وجود کمبودها، با اقدام های شبانه روزی، یک رضایتمندی خوبی ایجاد کردند و ارتقای شاخص‌ها محصول تلاش این عزیزان است.

طی حکمی از سوی حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، مجتبی قهرمانی دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس به عنوان رییس کل جدید دادگستری استان هرمزگان منصوب شده است و علی صالحی رییس کل سابق دادگستری این استان نیز با حکم رییس قوه قضاییه، عهده دار دادستانی تهران می باشد که رییس کل جدید دادگستری هرمزگان توسط معاون اول قوه قضاییه عصر امروز در نشست شورای اداری معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha