عالیشاه: برخی موفق نبودن تیم خود را غیرمنطقی توجیه می‌کنند

تهران- ایرنا- هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به ادعای مطرح شده در خصوص موفقیت‌های این تیم گفت: برخی موفق نبودن خود را با حرفی‌های غیرمنطقی توجیه می‌کنند.

به گزارش ایرنا، امید عالیشاه دوشنبه شب پس از برتری ۴ بر صفر برابر تیم ویستا توربین در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال، در جمع خبرنگاران افزود: معمولاً جام حذفی جام شگفتی‌هاست و برخی اوقات بازی گره می‌خورد اما خدا را شکر که به مشکل نخوردیم و در ابتدای نیمه دوم گره این دیدار باز شد. امیدوارم در ادامه هم کارهای تاکتیکی را به خوبی انجام دهیم و نتیجه لازم را بگیریم.

وی در واکنش به ادعای مطرح شده از سوی یکی از مسئولان باشگاه استقلال که عنوان کرده بود موفقیت‌ها،‌ نتایج و جام‌های سرخ‌پوشان تهرانی بیرون از زمین بازی رقم می‌خورد، اظهار داشت:‌ خیلی جالب است که نتیجه نگرفتن خودشان را با این حرف‌ها توجیه می‌کنند. کار و تلاش کردن خیلی مهم‌تر از این حرف‌هاست و گرنه حرف زدن که کنتر نمی‌اندازد و خیلی‌ها می‌توانند هر چه می‌خواهند، بگویند.

در آخرین دیدار از مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی با قضاوت روح‌الله شریفی به مصاف ویستا توربین رفت که این دیدار با برتری ۴ بر صفر سرخ پوشان تهرانی خاتمه یافت تا شاگردان یحیی گل محمدی راهی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha