۳۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۳۴
کد خبرنگار: 948
کد خبر: 84584901
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار خراسان شمالی: مردم در کنترل قیمت‌ها نقش کلیدی دارند

بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: مردم در کنترل قیمت ها نقش کلیدی دارند و به همین منظور باید گزارش‌ تخلفات به ستاد تنظیم بازار ارائه کنند و دستگاه‌های متولی هم موظف به پیگیری در کوتاه ترین زمان هستند.

به گزارش ایرنا، محمدرضا حسین نژاد روز سه شنبه در بازدید میدانی از بازار بجنورد اظهار داشت: اکنون اکیپ های بازرسی در حد گسترده در بازار حضور دارند و در صورت نیاز به مشکلات افزایش قیمت میوه در روز منتهی به شب یلدا رسیدگی می کنند.

استاندار خراسان شمالی در مورد گرانی برخی از میوه ها در روزهای منتهی به شب یلدا نیز افزود: مسافت طولانی میوه هایی یلدایی به این استان بر قیمت این میوه ها تاثیر گذاشته و این تنوع نرخ بر محصولات کشاورزی امری بدیهی است.

وی با بیان اینکه ستاد تنظیم  بازار باید در مورد تعیین قیمت میوه بیش از این فعال باشد، خاطرنشان کرد: باید آنالیز شود که که این میوه با چه نرخی از مبداء خریداری، حمل و به فروش رفته است.

حسین نژاد با بیان اینکه مردم در برابر نرخ های متفاوت بازار حساس باشند، عنوان کرد: مردم مشکلات قیمت حاکم در بازار را باید با شماره های ۱۲۴ و ۱۳۵ گزارشات خود را ثبت کنند و ستاد مربوطه نیز نرخ های مصوب را در بازار نصب و تنها به اتیکت اکتفا نکند تا مردم نرخ ها را به عینه مشاهده کند.

وی احیای بازارچه های هفتگی در بجنورد را ضرورت دانست و گفت: گسترش این بازارچه ها در افق مدیریت استان قرار دارد و پیگیری می کنیم.

استاندار خراسان شمالی افزود: قصد داریم تا صنایع دستی در بازارچه های هفتگی برای سرپرستان خانوار را توسعه دهیم و نیاز کشورهای همسایه توسط رایزن های فرهنگی شناسایی و بر اساس این نیاز محصولات فرهنگی و صنایع دستی را تولید و به فروش برسانیم.

استاندار خراسان شمالی به همراه رییس کل دادگستری و اعضای ستاد تنظیم بازار امروز سه شنبه در آستانه شب یلدا از راسته بازار میدان کارگز بجنورد بازدید و مشکلات بازاریان را بررسی کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha