۳۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۸:۱۰
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84585039
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خودرو حامل ۹۹ هزار نخ سیگار قاچاق در مهاباد توقیف شد

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی مهاباد گفت: یک محموله انواع سیگار قاچاق به تعداد ۹۹ هزار نخ با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان از یک دستگاه وانت پیکان کشف و ضبط شد.

سرهنگ محمد توحیدی روز یکشنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با پدیده شوم قاچاق، ماموران ایستگاه بازرسی "دارلک"، حین کنترل خودروهای عبوری در محور مهاباد _ ارومیه به یک دستگاه خودرو پیکان مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودرو موفق به کشف ۹۹ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق شدند که برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه ارزش سیگارهای کشف شده بالغ بر ۳۳۰ میلیون ریال است.

فرمانده انتظامی مهاباد اظهار داشت: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ توحیدی با بیان اینکه این دومین محموله سیگار قاچاق است که در طول یک ماه گذشته در این شهرستان توقیف می شود اضافه کرد: آبان ماه گذشته نیز یک محموله انواع سیگار قاچاق به تعداد ۱۶۰ هزار نخ با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان از یک دستگاه وانت پیکان کشف و ضبط شد.

وی از شهروندان خواست تا گزارش‌های خود را در موارد مشکوک قاچاق انواع کالا از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

مهاباد یکی از محل‌های مهم گذر کالاهای قاچاق از مناطق مرزی جنوب آذربایجان‌غربی و استان کردستان به استان‌های عمقی کشور به شمار می‌رود.

شهرستان مهاباد در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha