رئیس شورای "دوراهک" بوشهر: پروژه کتابخانه عمومی این شهر بلاتکلیف است

بوشهر - ایرنا - رئیس شورای اسلامی شهر دوراهک استان بوشهر گفت: پروژه نیمه تمام کتابخانه عمومی این شهر پس از ۱۰ سال هنوز در بلاتکلیفی بسر می برد و نیازمند نگاه ویژه مسئولان است.

علی احمدی روز چهارشنبه در بازدید فرماندار از پروژه‌های عمران شهری و فرهنگی شهر دوراهک افزود: عملیات اجرایی کتابخانه عمومی این شهر در سال ۹۰ آغاز شد اما اکنون فقط ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و از مطالبات جدی مردم بویژه جوانان و نوجوانان این شهر است.

وی اضافه کرد: در شهر دوراهک علاوه بر پروژه کتابخانه، پارک چهار هکتاری، جاده سلامت، دیواره حفاظتی دره ساریزه، ورودی و زیر گذر شرقی این شهر از جمله پروژه های نیمه تمام است که تکمیل آنها از مطالبات جدی مردم به شمار می رود و نیازمند نگاه ویژه است.

احمدی اظهارداشت: پروژه زیرسازی و آسفالت سه هزار و ۵۰۰ متر از معابر و خیابان‌های شهر دوراهک با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

فرماندار دیر گفت: هدف‌گذاری اقدامات در سطح شهرستان باید متناسب با ظرفیت و نیازمندی‌های مردم و با مطالعه دقیق برنامه‌ریزی و پیگیری شود.

یونس باربرز افزود: جذب سرمایه‌گذار از موضوع‌های کلیدی و بسیار مهم است و تنها راه برون رفت از مشکلاتی است که در کل شهرستان وجود دارد و مدیران باید با تأمین زیرساخت‌های لازم، زمینه تحقق این موضوع را در شهرستان فراهم کنند.

شهردار دوراهک گفت: موفقیت در مدیریت شهری مستلزم همکاری و همراهی دوسویه شورای شهر و شهرداری، کار و تلاش جهادی و تعامل با فرمانداری به عنوان نماینده دولت و سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان است.

حسین محمدی بیان کرد: با توجه با مشکلات عدیده‌ای که شهرداری با آن مواجه است، امیدواریم با حمایت‌های فرمانداری و مسئولان فرادستی در استان بتوانیم بر این مشکلات فائق شویم و گام‌های مؤثری در جهت توسعه و آبادانی شهر برداریم.

شهردار دوراهک بر همدلی مردم، مسئولان و اصحاب رسانه برای پیشرفت و توسعه دوراهک تاکید کرد و گفت: باید از مسائل حاشیه‌ای فاصله بگیریم و بدانیم که در فضای صفا و صمیمیت است که اتفاقات بزرگی می‌افتد و اعتمادی که امروز شکل گرفته زیربنای خوبی برای پیشرفت و آینده دوراهک است.

شهر دوراهک از توابع شهرستان دیر در جنوب استان بوشهر واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha