توانمندیهای داخلی در طرح آبرسانی روستایی به خدمت گرفته می شود

تهران - ایرنا - جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر توانایی های داخلی کشورمان گفت: در طرح آبرسانی روستایی از این توانمندیها بدون نیاز به ورود هیچ قطعه ای از خارج استفاده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، "سردارعلی فدوی" عصر روز چهارشنبه در حاشیه امضای قرارداد آبرسانی روستایی با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در محل وزارت نیرو ودر جمع خبرنگاران افزود: توانمندیهای داخلی کشور در همه زمینه ها بسیار بالا است به طوری که در این طرح آبرسانی نیاز به هیچ گونه واردات قطعه نخواهد بود.

وی به توان بالای کشورمان در تولید لوله های پلیتن اشاره کرد و خاطرنشان کرد: این توانایی حتی در مقایسه با کشورآمریکا در مقام بالاتر قرار دارد.

سردار فدوی ادامه داد: کار آبرسانی روستایی که امروز قرارداد آن امضا شد طبق روش های معمول انجام نخواهد شد بلکه دلدادگان انقلاب اسلامی که در طول بیش از ۴۲ سال در همه صحنه ها به صورت جهادی کار کرده اند در این طرح نیز جهادی عمل خواهند کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مجموعه های وسیع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع ) توانمندیهای بسیاربالایی دارند که می توانند کارهای بزرگی مانند این کار را به خوبی به انجام برسانند.

وی افزود: منابع لازم برای این طرح در بودجه ۱۴۰۰ دیده شده و سال های آینده نیز مشکل نخواهد داشت و ما با یک کار بسیار بزرگ روبرو هستیم که در آینده نه چندان دور رسانه ها باید در باره طرح های انجام شده آن اطلاع رسانی کنند.

سردارفدوی در باره تامین آب ادامه داد: اکنون اول زمستان است و  لطف خدا زیاد است و باید به لطف خدا امیدوار بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نگرانی از تامین آب وجود نداردزیرا از ۱۲۲ میلیارد مترمکعب آب مصرفی کشور فقط هفت میلیارد به شرب اختصاص دارد و هیچگاه نگرانی در باره آب وجود نخواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha