۳ جراحی تعویض مفصل طی یک روز در بیمارستان سردشت انجام شد

مهاباد- ایرنا- رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان مرزی سردشت گفت: سه جراحی تعویض مفصل در این بیمارستان طی یک روز با موفقیت کامل انجام گرفت.

دکتر یاسر تندرست روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این اعمال جراحی، سه بیمار با آرتروز شدید مفاصل لگن‌ و زانو تحت جراحی قرار گرفتند کە هر سە عمل با حضور متخصصان این رشته و با موفقیت کامل انجام گرفت .

وی با بیان اینکه وضع عمومی بیماران خوب است، اضافه کرد: ابن جراحی ها جزو پنج جراحی سنگین ارتوپدی محسوب می شود و معمولا فقط در مراکز بیمارستانی دارای تجهیزات پطشکی پیشرفته صورت می گیرد.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۹ عمل جراحی موفق ارتوپدی در این شهرستان مرزی انجام شده است.
 
دکتر تندرست، با بیان اینکه انجام این جراحی ها در سردشت از خطرات تردد در راه های سخت گذر این شهرستان مرزی و نیز هزینه های درمان می‌کاهد ادامه داد: در صورت تکمیل تجهیزات خاص رشته ارتوپدی برای اتاق عمل، توانایی و تخصص لازم برای انجام تعداد عمل های سنگین بیشتر تعویض مفصل و شکستگی در این بیمارستان وجود دارد.
 
وی گفت: در حال حاضر بیماران این شهرستان بسیار کمتر برای مداوا نیاز به مراجعه به شهرهای اطراف و مرکز استان دارند به طوری که حتی مشاوره و روند پیگیری درمان قبل و بعد از عمل آنها نیز در این بیمارستان انجام می شود.
 
به گزارش ایرنا، بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان سردشت در جنوب غربی استان آذربایجان غربی در فاصله ۲۲۵ کیلومتری با مرکز استان آذربایجان غربی با ۱۲۰ تخت فعال به بیش از ۱۲۳ هزار نفر جمعیت این شهرستان، خدمات بهداشتی و درمانی ارایه می دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha