فرماندار: دستفروشان در مهاباد نیازمند ساماندهی هستند

مهاباد- ایرنا- فرماندار ویژه مهاباد گفت: وضعیت دستفروشان و سد معابر یکی از مطالبات اصلی شهروندان است که شهرداری باید نسبت به ساماندهی آن ها ورود پیدا کند.

به گزارش ایرنا، عارف خدرلو روز پنجشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان افزود: معابر و خیابان های برخی از مناطق شهر تحت تاثیر وضعیت نامطلوب دستفروشان قرار گرفته و علاوه بر چهره نامناسب موجب نارضایتی شهروندان نیز شده است.

وی ادامه داد: از مدیریت جدید شهرداری انتظار می رود هرچه سریعتر نسبت به ساماندهی سد معبر و همچنین اجرای مصوبات کارگروه های مختلف و ارایه گزارش به فرمانداری اقدام کند.

فرماندار ویژه مهاباد اظهار داشت: سهل انگاری در اجرای دقیق سد معبر در گذشته موجب سواستفاده برخی از افراد شده که نیاز است شهرداری با همکاری شورای شهر اقدامات لازم را در این خصوص در کمترین زمان ممکن انجام دهد.

خدرلو با اشاره به اینکه توزیع عادلانه کالاهای اساسی وظیفه مسوولان است، اضافه کرد: کالاهایی که دولت برای تامین آن یارانه های سنگین پرداخت می کند باید به صورت عادلانه و با سازوکار مناسب در اختیار شهروندان قرار گیرد.

وی تاکید کرد: در راستای توزیع عادلانه این کالاها با متخلفان و مباشران و هر فردی که قصد سواستفاده از بیت المال را داشته باشد از طریق تعزیرات حکومتی و مراجع قضایی برخورد خواهد شد.

به گزارش ایرنا، در این جلسه طرح های اصلاح هندسی در برخی میادین، خیابان ها و معابر عمومی شهری و همچنین نحوه توزیع کالاهای اساسی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و هشت هزار و ۶۰۰ واحد صنفی و حدود هزار دستفروش در این شهرستان فعالیت می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha