۳ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۱۱
کد خبرنگار: 3140
کد خبر: 84588999
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جوان کردستانی به مدال برنز مسابقات ملی مهارت دست یافت

سنندج- ایرنا- رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای سقز گفت: محمد مرادی مهارت آموخته این شهرستان در رشته کابینت سازی در نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت، مدال برنز را کسب کرد.

کاوه احمد زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این جوان شایسته سقزی در نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته کابینت سازی شرکت کرده بود که در پایان این مسابقات در میان نفرات اول کشوری قرار گرفت و صاحب مدال برنز شد.

وی یادآور شد: پیشتر هم محمد ابراهیم نژاد، شرکت کننده در نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت (انتخابی مسابقات جهانی مهارت شانگهای -۲۰۲۲) موفق شد با کسب ۷۳۷ امتیاز مدال طلای این دوره را کسب کند.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای سقز اضافه کرد: همچنین سینا ولی پور دیگر شرکت کننده سقزی در رشته لوله کشی و گرمایشی در این مسابقات مقام چهارم و دیپلم افتخار را کسب کرد.

احمدزاده افزود: مسابقات ملی مهارت هر ساله در سه سطح شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می شود و نفر اول کشور در سال بعد به عنوان منتخب تیم ملی مهارت به مسابقات جهانی اعزام خواهد شد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha