مهمترین رویدادهای ورزشی خراسان رضوی در هفته‌ای که گذشت

مشهد- ایرنا- شکست تیم فوتبال پدیده، میزبانی مشهد از مسابقات فوتسال امید و دسته یک بسکتبال و کسب ۲ مدال بین المللی در مسابقات کشتی آلیش از جمله مهمترین رویدادهای ورزشی خراسان رضوی طی هفته گذشته بود.

تیم فوتبال پدیده در هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال سوم دی ماه در ورزشگاه ثامن الائمه(ع) مشهد میزبان تیم استقلال تهران بود که در پایان با نتیجه سه بر صفر مغلوب شد.

پیروزی پدیده در جام حذفی

تیم فوتبال لیگ برتری پدیده در مرحله یک شانزدهم مسابقات جام حذفی روز ۲۸ آذر در ورزشگاه ثامن الائمه(ع) مشهد، میزبان تیم استقلال ملاثانی خوزستان از لیگ دسته یک بود که در پایان با نتیجه ۲ بر یک مهمان خود را شکست داد و به مرحله بعدی جام حذفی صعود کرد.

برگزاری مسابقات فوتسال لیگ برتر امید

مسابقات گروه نخست لیگ برتر فوتسال امید از ۲۴ تا ۲۸ آذر ماه به میزبانی مشهد و در سالن ورزشی شهید بهشتی این شهر برگزار شد و تیم فوتسال فرش آرای مشهد با ۱۳ امتیاز به عنوان صدرنشین و گهرزمین سیرجان با ۱۲ امتیاز به عنوان تیم دوم گروه نخست در پایان این مسابقات به مرحله نهایی لیگ برترامیدها صعود کردند.

قهرمانی در مسابقات کشوری هندبال پیشکسوتان

رییس هیات هندبال خراسان رضوی گفت: تیم هندبال پیشکسوتان استان  روز ۳۰ آذر با پیروزی ۱۷ بر ۱۳ مقابل تهران به عنوان قهرمانی رقابت‌های پیشکسوتان مردان ایران دست یافت. این رقابتها در شهرستان بیجار استان کردستان برگزار شد و تهران و مازندران پس از خراسان رضوی، عناوین دوم و سوم را کسب کردند.  

کسب ۲ مدال بین المللی کشتی آلیش

دبیر هیات کشتی خراسان رضوی گفت: کشتی‌گیران آلیش این استان در مسابقات بین‌المللی جایزه بزرگ ارکینبایف قرقیزستان یک مدال طلا و یک برنز به دست آوردند. 

خسرو علیزاده افزود: در این مسابقات که ۳۰ آذر در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد، محدثه حسینی که همراه با تیم ملی آلیش بانوان به مسابقات اعزام شده است در وزن ۶۵ کیلوگرم بر سکوی نخست ایستاد و ابوذر جعفری نیز در تیم ملی مردان و در وزن به علاوه ۱۰۰ کیلوگرم مقام سوم را کسب کرد.

میزبانی از مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال

رییس هیات بسکتبال خراسان رضوی گفت: مسابقات گروه"H " لیگ دسته یک بسکتبال از روز ۳۰ آذر ماه به مدت چهار روز به میزبانی مشهد برگزار شد. 

مجید ولی‌پور افزود: در این گروه تیمهای مهرام تهران، خانه بسکتبال شاهرود، آویژه صنعت پارسای مشهد و خانه بسکتبال بابل با هم رقابت کردند.

دعوت به اردوی تیم ملی تیراندازی و بسکتبال با ویلچر

رییس هیات جانبازان و معلولان خراسان رضوی گفت: سه ورزشکار جانباز و معلول از این استان به اردوی آماده‌سازی تیم ملی تیراندازی و ۲ ورزشکار به اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر دعوت شدند. 

مصطفی صفایی افزود: براساس دعوتنامه فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولان مصطفی خادم، مهدی حیرانی و نسرین شاهی از خراسان رضوی برای حضور در اردوی تیراندازی و حمید صداقت و حسن عبدی برای شرکت در اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر دعوت شده اند.

دعوت به اردوی تیم ملی بدمینتون

نایب رییس هیات بدمینتون خراسان رضوی گفت: سه دختر بدمینتون باز مشهدی به اردوی انتخابی تیم ملی جوانان دعوت شدند. 

لیلا اقبال افزود: آیدا عنایتی، مهرو روشنایی و فرناز گلمکانی دعوت شدگان به این اردو هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha