۴ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۳۱
کد خبرنگار: 1017
کد خبر: 84589898
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دمای هوا در مهاباد ۱۰ درجه کاهش یافت

۴ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۳۱
کد خبر: 84589898
دمای هوا در مهاباد ۱۰ درجه کاهش یافت

مهاباد- ایرنا- رییس اداره هواشناسی مهاباد گفت: با ورود یک سامانه بارش زا دمای هوای این شهرستان در مقایسه با چند روز گذشته ۱۰ درجه کاهش پیدا کرده و شاهد سردترین شب سال بود.

اردلان محمدپور روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این سامانه بارشی که با بارش برف به ویژه در مناطق کوهستانی همراه بود، باعث شد تا حداقل دمای این شهرستان با ۱۰ درجه کاهش نسبت به روزهای گذشته به هفت درجه زیر صفر برسد.

وی با بیان اینکه این سامانه بارش زا از اواخر وقت دیروز از منطقه خارج شده است اضافه کرد: طی چند روز آینده هوای این منطقه پایدار بوده و شاهد ورود سامانه خاصی نخواهد بود.

رییس اداره هواشناسی مهاباد گفت: از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون ۱۶۸ میلی متر بارندگی در این شهرستان به ثبت رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تفاوت چندانی نداشته است.

محمدپور، حداقل و حداکثر دمای هوای این شهرستان در ۲۴ ساعت گذشته را به ترتیب هفت درجه زیر صفر و سه درجه بالای صفر اعلام کرد و افزود: دمای هوای این ساعت مهاباد پنج درجه بالای صفر است.

به گزارش ایرنا، کاهش ناگهانی دمای هوا در این شهرستان که روز گذشته با بارش برف نیز همراه بود موجب شده تا بیشتر مردم امروز، شنبه را با پوشاک گرم و زمستانی از منزل خارج شوند.

این شهرستان در جنوب آذربایجان غربی و در یک منطقه سرد و کوهستانی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha