دوره ملی دانش‌افزایی برای مراکز مشاوره ازدواج و خانواده برگزار می‌شود

تهران- ایرنا- دوره ملی دانش‌افزایی ویژه مدیران، روانشناسان و مشاوران مراکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده ۷و ۸ دی ماه به صورت حضوری و مجازی و به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد برگزار می‌شود.

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، به همت دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان دوره ملی دو روزه دانش افزایی مدیران، روانشناسان و مشاوران مراکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده هفتم و هشتم دی ماه جاری به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد به صورت حضوری مجازی برگزار می شود.

بررسی مفهوم عشق، دلبستگی یا وابستگی از دیدگاه اسلام و روان شناسی درمان– حجت الاسلام والمسلمین دکتر رضا مهکام(دکترای روان¬شناسی) ازدواج شاد از دیدگاه آدلری – دکتر مهدی خان آبادی(دکترای مشاوره) تشخیص افتراقی اختلالات روانی و اهمیت آن در مشاوره پیش از ازدواج – دکتر محمدعلی صادقی(دکترای روانشناسی) تاثیر تله های شخصیتی روی انتخاب همسر – دکتر محبوبه وفاییان مشاور مرکز مشاوره نیروی انتظامی، تبیین زمینه ها و عدم مدیریت هیجانات(مطالعه موردی زنان شهرستان یزد) -دکتر نجمه سدرپوشان از جمله عناوین و اساتید این دوره ملی دو روزه است.

در پایان به شرکت کنندگان در این دوره ملی، گواهینامه مشترک وزارت ورزش و جوانان و سازمان نظام روانشناسی و مشاوره اعطا خواهد شد.

به گزارش ایرنا، اکنون بیش از ۴۵۰ مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده با مجوز وزارت ورزش و جوانان در سراسر کشور جهت کاهش و رفع اضطراب ناشی از شیوع کرونا ویروس، اختلاف و ناسازگاری زوجین و فرزندان و مشاوره‌های قبل از ازدواج به منظور انتخاب آگاهانه فعالیت می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha