فرمانده انتظامی: قاتل مرد ۵۱ ساله دیشموکی دستگیر شد

یاسوج - ایرنا - فرمانده انتظامی‌ کهگیلویه و بویراحمد گفت: قاتل مرد ۵۱ ساله در بخش دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایرنا ، سردار کیقباد مصطفایی روز شنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: شب گذشته، در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع قتل در بخش دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه، بلافاصله ماموران انتظامی آن فرماندهی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی ماموران مشخص شد مقتول شخصی ۵۱ ساله که بر اثر اصابت گلوله ناشی از شلیک اسلحه به سر و گردن به قتل رسیده است.

سردار مصطفایی تصریح کرد: ماموران ضمن هماهنگی و همراهی با مقام قضائی، جسد مقتول را برای معاینات تخصصی به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز کردند.

وی ابراز داشت: تیمی از کارشناسان پلیس آگاهی به سرپرستی رئیس پلیس آگاهی استان و اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان های کهگیلویه  و گچساران به محل اعزام شد و با انجام تحقیقات گسترده میدانی به پنج نفر مظنون و کمتر از  ۲۴ ساعت آنان را در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.  

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: متهم به قتل جوانی ۲۸ ساله می باشد که در بازجویی‌های اولیه انگیزه خود از وقوع قتل را اختلاف قبلی عنوان کرده است.

سردار مصطفایی عنوان کرد: یک قبضه اسلحه کلاش بکار رفته در قتل کشف شد.

وی تاکید کرد: پلیس به حمایت از قانون با هرگونه مصادیق نا امنی به شدت برخورد خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha