کردستان تغییرات مثبتی در رشته تنیس روی میز داشته است

سنندج- ایرنا- رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: طی سال‌های اخیر رشته تنیس روی میز در کردستان تغییرات مثبتی داشته و به توفیقات خوبی در رده‌های سنی مختلف دست یافته است.

به گزارش ایرنا، مهرداد علی قارداشی روز شنبه در مجمع عمومی سالیانه هیات تنیس روی میز کردستان که در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: رشته تنیس روی میز کردستان مفاخر و قهرمانان بزرگی را پرورش داده که از جمله آن وجود مربیان و ورزشکارانی همچون جمیل لطف اله نسبی، میدیا لطف اله نسبی و فرشید کوکبی است.

وی با اشاره به اینکه هیات تنیس روی میز کردستان نیز نسبت به سنوات گذشته فعال‌تر شده است، افزود: امیدواریم این روند رو به رشد ادامه داشته باشد و ما شاهد پیشرفت‌های بیشتری از کردستان باشیم.

رییس فدراسیون تنیس روی میز یادآور شد: با کمک فدراسیون تنیس روی میز و اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان ۳۰ عدد میز تنیس روی میز تا پایان امسال خریداری و در میان شهرستان‌های این استان توزیع می شود.

تنیس روی میز کردستان روند رو به رشدی دارد

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان نیز در این جلسه اظهار داشت: تنیس روی میز کردستان روند رو به رشدی را طی می کند هرچند متناسب با بزرگان و پیشینه خوبی که این رشته در استان داراست، باید کار بیشتری صورت گیرد.

حامد جولایی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳۱ نفر در رشته تنیس روی میز بیمه شده داریم، افزود: تعداد ورزشکاران این رشته در کردستان قطعا از این عدد بیشتر است اما هنوز ساماندهی نشده‌اند که از هیات های شهرستانی درخواست می کنیم فعالیت خود را بیشتر کنند.

کردستان تغییرات مثبتی در رشته تنیس روی میز داشته است

وی ادامه داد: ما زمانی موفق‌تر هستیم که این رشته در تمامی شهرستان‌های ما فعال باشد و در این صورت لیگ استانی را نیز می توانیم برگزار کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان یادآور شد: با رایزنی های صورت گرفته امیدواریم که بتوانیم تا پایان امسال میز تنیس موردنیاز شهرستان ها را خریداری و توزیع کنیم.

رشته تنیس روی میز کردستان افتخارات چشمگیری داشته است

دبیر هیات تنیس روی میز کردستان هم در این مجمع گفت: رشته تنیس روی میز کردستان طی سال‌های اخیر افتخارات چشمگیری را هم در بخش استانی و هم کشوری کسب کرده که از جمله آن وجود مربی بزرگی همچون جمیل لطف اله نسبی در قامت سرمربی حال حاضر تیم ملی ایران است.

کیوان تیشه گران افزود: علاوه بر این ما ورزشکاران توانمندی را به کشور معرفی کرده ایم که به اردوهای تیم ملی دعوت شده و حضور یافته‌اند.

وی کسب عناوین مختلف کشوری و منطقه ای توسط ورزشکاران استان، میزبانی مسابقات مختلف منطقه ای و کشوری و حضور ورزشکاران استان در لیگ های تنیس روی میز کشور را از جمله مهمترین موفقیت های این رشته طی سال‌های اخیر برشمرد.

حدود ۱۵۰ ورزشکار در رشته تنیس روی میز در استان کردستان مشغول به فعالیت هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha