۷۲۰ کیلوگرم مواد مخدر در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان در یزد کشف شد

یزد- ایرنا- فرمانده انتظامی یزد گفت: در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر در کویر مرکزی یزد ۷۲۰ کیلوگرم هروئین و شیشه کشف شد.

به گزارش شامگاه شنبه پایگاه خبری پلیس، سرتیپ عباسعلی بهدانی‌فرد افزود: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و برخورد جدی با سوداگران مرگ، ماموران با اقدامات اطلاعاتی دریافتند قاچاقچیان قصد جابه‌جایی مقادیر زیادی مواد مخدر صنعتی را از کویر دارند که شناسایی و دستگیری آنها به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی خودروی اشرار در کویر مرکزی شده و با مشاهده خودرو دستور ایست را صادر کردند اما قاچاقچیان اقدام به فرار و تیراندازی به سمت ماموران پلیس کردند.

فرمانده انتظامی یزد اظهار کرد: با شدت گرفتن درگیری بین پلیس و قاچاقچیان، خودروی اشرار با شلیک گلوله آر پی چی منهدم و در بازرسی از بقایای خودرو و سوخته  این مقدار هروئین و شیشه که از مرزهای شرقی کشور بارگیری شده بود به همراه یک قبضه سلاح آرپی چی هفت و ۶ گلوله مربوطه و ۳۹۹ فشنگ سلاح ام پی ۴ کشف شد.

بهدانی فرد گفت: قاچاقچیان با تنگ شدن عرصه و افزایش حجم آتش پلیس، فرار را بر قرار ترجیح داده و به دلیل شرایط محیطی و صعب العبور منطقه از محل متواری که تمهیدات لازم برای شناسایی و دستگیری آن‌ها صورت گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha