نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی بسیج در مهریز افتتاح شد

یزد- ایرنا- نمایشگاه اقتصادمقاومتی و صنایع تبدیلی بسیج مهریز با حضور جمعی از مردم و مسئولان شنبه‌شب در آستان امامزاده سید غیاث‌الدین این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، این نمایشگاه به همت سازمان بسبج سازندگی شهرستان در قالب ۲۰ غرفه برپا شد و یک ماه برای بازدید و خرید عموم مردم و مسافران دایر است.

در نمایشگاه یادشده انواع صنایع دستی محلی، صنایع تبدیلی، خشکبار، عرق های گیاهی ، محصول خیاطی و گلدوزی، گل، پوشاک، موادلبنی تولید دامداران روستایی و قاب‌های عکس عرضه شد.

حمایت از اقتصاد مقاومتی از صنایع بومی و تبدیلی، مشاغل خُرد و خانگی در زمینه آموزش، تولید، بسته‌بندی ،عرضه و ایجاد اشتغال و انگیزه برای تولید از اهداف برپایی نمایشگاه‌ یادشده است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج گفت: برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با حضور بانوان فعال در مشاغل خانگی جزو برنامه‌های مهمی است که توسط بسیج حمایت و تقویت می‌شود.

سرهنگ حمید فرهمند در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمامی بانوان علاقه‌مند برای حضور در نمایشگاه و عرصه کالاهای خود می‌توانند اقدام کنند.

وی اظهار کرد: اعضای تمامی پایگاه‌ها و نواحی بسیج در شهرستان آماده همکاری برای تحقق اقتصاد مقاومتی و کمک به تقویت اقتصاد خانوارها در شهرها و مناطق روستایی هستند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد و ۲۰ هزار نفر عضو بسیج هستند.

   

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha