۵ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۲۵
کد خبرنگار: 1209
کد خبر: 84591274
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کمپدلی: بازیکنان با استعدادی در تیم والیبال زنان پیکان حضور دارند

تهران- ایرنا- سرمربی ایتالیایی تیم ملی والیبال زنان گفت: تیم والیبال زنان پیکان، تیمی خوب با بازیکنانی جوان و استعدادهایی درخشان است که می‌توانند در رده ملی و باشگاه آینده روشنی در پیش داشته باشند.

به گزارش ایرنا، الساندرا کمپدلی امروز یکشنبه در تمرین اعضای تیم والیبال بانوان باشگاه پیکان حاضر شد و اظهار داشت: از حضور در این مجموعه و خصوصا دیدار با اعضای تیم والیبال زنان باشگاه پیکان خوشحالم. تیم والیبال دختران این باشگاه، تیم بسیار خوب و شایسته با بازیکنانی جوان و استعدادهایی درخشان است که می‌توانند در رده ملی و باشگاه آینده روشنی در پیش داشته باشند. این تیمی از باشگاه‌های خوب و قدرتمند حاضر در لیگ والیبال بانوان کشور است.

وی افزود: از امکانات و ظرفیت های این باشگاه شگفت زده شدم. خصوصا سالن بدنسازی که به نام تارا ساخته شده و امروز از آن بازدید کردم. اینکه همه تیم های ورزشی زنان و مردان پیکان بتوانند از این مجموعه استفاده کنند یک اتفاق خوب و بسیار ارزشمند است.

کمپدلی عنوان کرد: نگرش کاملا حرفه‌ای و اصولی در اینجا وجود دارد. خوشحالم که پیکان در فوتسال و والیبال زنان فعالیت می‌کند و حامی ورزش بانوان است. باید بگویم خود ما چنین امکانات خوبی در اختیار نداریم و قطعا این شرایط در روند آماده سازی تیم‌های ورزشی این باشگاه می تواند بسیار مفید و تاثیرگذار باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha