۳ روز تا آغاز لیگ؛ احتمال کنار کشیدن ذوب‌آهن از لیگ برتر بسکتبال

تهران- ایرنا- در شرایطی که تنها ۳ روز تا آغاز بازی‌های لیگ برتر بسکتبال باقی مانده، خبرهایی از احتمال کنار کشیدن ذوب‌آهن از این لیگ شنیده می‌شود.

به گزارش ایرنا، لیگ برتر بسکتبال در حالی از ۱۲ مهر آغاز می‌شود که با وجود همه تلاش‌های صورت گرفته برگزاری این لیگ با حضور ۱۲ تیم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر روز دوشنبه ۲ مهر در سالن آکادمی فارسی کمیته ملی المپیک برگزار شد که لحظاتی قبل از شروع آن، اعلام شد ۴ تیم دیگر تمایل به حضور در لیگ دارند که یکی این تیم‌ها باشگاه ذوب‌آهن اصفهان بود.

مراسم قرعه‌کشی با حضور نمایندگان ۱۲ تیم برگزار و برنامه دور رفت مسابقات هم در همان زمان مشخص شد،‌ اما سه‌روز مانده به آغاز این مسابقات شنیده می‌شود مسئولان باشگاه ذوب‌آهن برای حضور قطعی در سطح اول بسکتبال به جمع‌بندی نرسیده‌ و این موضوع در ۲۴ ساعت آینده نهایی خواهد شد.

بنا به هر دلیلی که بود مسئولان ذوب‌آهن خیلی دیر تصمیم به حضور در لیگ برتر بسکتبال گرفتند که این موضوع آنها را در چالشی جدی قرار داده است، اینکه چرا آنها با این همه تاخیر تصمیم گرفتند تا در لیگ برتر تیم داشته باشند موضوعی درون سازمانی است اما اینکه بعد از اعلام حضور و مراسم قرعه‌کشی لیگ، همچنان حضورشان در هاله‌ای از ابهام باشد نقدی است که بر مدیران باشگاه قدیمی اصفهان وارد است.

بر اساس شنیده‌ها حضور ذوب‌آهن در لیگ برتر بسکتبال فردا و در نشستی که قرار است برگزار شود، نهایی خواهد شد و باید دید این تیم در نهایت یکی از ۱۲ تیم لیگ برتر بسکتبال خواهد بود یا خیر.

گفتنی است هفته اول لیگ برتر بسکتبال از ۱۲ مهر آغاز خواهد شد که برنامه هفته نخست آن به شرح زیر است:

طبیعت اسلامشهر - فولاد هرمزگان

گلنور اصفهان - مهگل البرز

آسمان ولایت مشهد - شهرداری گرگان

کاله مازندران - پالایش نفت آبادان

آینده‌سازان تهران - پایش پارت شاهرود

پترو نوین ماهشهر - ذوب‌آهن اصفهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha