فرماندار ملایر بر برگزاری مردمی آیین های ویژه دهه فجر و ۹ دی تاکید کرد

همدان- ایرنا- سرپرست فرمانداری ویژه ملایر بر لزوم مردمی برگزار شدن آیین‌های گرامیداشت حماسه ۹ دی، ایام دهه فجر و سالروز دومین شهادت سردار سلیمانی تاکید کرد و گفت که برنامه‌های متناسب با این ایام باید با خلاقیت و ایده‌های نو همراه باشد.

به گزارش ایرنا؛ "حسین فارسی" روز یکشنبه در جلسه هماهنگی آیین های گرامیداشت حماسه ۹ دی و ایام دهه فجر شهرستان ملایر، افزود: تبیین ارزش و اهمیت حماسه ۹ دی و دستاوردهای ارزشمند و والای انقلاب اسلامی در جامعه  بسیار ضروری است.

وی حماسه ۹ دی را مظهر نفوذ ناپذیری جمهوری اسلامی ایران در برابر فتنه‌های استکبار جهانی و تجلی بصیرت مردم دانست و اظهار داشت: اگر در زمان روبرو شدن با فتنه‌های دشمنان بر اساس منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری عمل کنیم هیچگاه دچار مشکل نمی‌شویم.

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر تاکید کرد: تمامی ادارات‌، نهادها، مراکز فرهنگی، آموزشی و دانشگاه‌ها باید برنامه‌ها و جلسات بصیرت افزایی را در این ایام(دهه بصیرت) برگزار کنند و از ظرفیت مساجد، پایگاه‌های مقاومت و دهیاران در سطح شهرستان نیز استفاده شود.

فارسی با تاکید بر اینکه برنامه‌های امسال حماسه ۹ دی و دهه فجر باید متفاوت از سال‌های گذشته باشد، بر لزوم فضاسازی شهری، تبیین ماهیت حماسه ۹ دی برای جوانان، اطلاع رسانی و بیان فرازهایی از بیانات رهبر معظم انقلاب، سردار شهید سلیمانی در سطح شهر و برپایی ایستگاه صلواتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه برای ماندگاری حماسه ۹ دی حضور مردم باید همچون همیشه انقلابی باشد، افزود: برنامه محوری گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی صبح روز پنجشنبه از مقابل دفتر امام جمعه ملایر و با حضور در مسجد جامع انجام می‌شود.

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: ۱۳ دی مصادف با روز مقاومت و دومین سالروز شهادت سردار سلیمانی است که شهادت حاج قاسم نشان داد انقلاب هنوز زنده است.

فارسی با اشاره به اینکه مکتب سردار شهید سلیمانی باید در عمل ساری و جاری شود، گفت: مراسم محوری روز ۱۳ دی ویژه گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مسجد جامع ملایر برگزار می‌شود و تمامی ادارات باید پای کار بیایند و ضمن محله‌محور برگزار شدن برنامه‌ها، از هیچ تلاشی در ترویج آرمان‌های حاج قاسم دریغ نکنیم.

فرماندار ملایر بر برگزاری مردمی آیین های ویژه دهه فجر و ۹ دی تاکید کرد

فارسی خواستار تشکیل کمیته فضای مجازی و استفاده از ظرفیت این عرصه برای تبیین هر چه بهتر این دستاوردها شد و اظهار داشت: ۱۵ کمیته در راستای گرامیداشت ایام دهه فجر تشکیل و هر ارگان و نهادی باید برنامه شاخص در این ایام تعریف کند.

امام جمعه ملایر نیز پی بردن به عظمت انقلاب، انقلابی بودن و تبیین دستاوردهای انقلاب را از الزامات ایام گرامیداشت دهه فجر عنوان کرد و افزود: دهه بصیرت بهترین فرصت برای بیان دستاوردها و خدمات نظام و انقلاب است.

حجت الاسلام "محمدباقر برقراری" برقراری امنیت در کشور را یکی از دستاوردهای انقلاب عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه دشمن در تلاش برای گرفتن امید از جوانان است، شخصیت و تفکر حاج قاسم سلیمانی باید برای جوانان تبیین شود.

وی با تاکید بر اینکه دهه بصیرت‌، روز مقاومت و دهه فجر را باید پررنگ جلوه دهیم، ادامه داد: نهادها و ارگان‌ها عظمت و ماهیت این ایام و دهه فجر را برای زیرمجموعه‌های خود تبلیغ و تبیین کنند و فقط مختص به روز ۹ دی نباشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha