۹ نفر در مشهد از آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی نجات یافتند

مشهد- ایرنا- معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد از مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در این شهر و نجات ٩ حادثه‌دیده از میان دود و آتش خبر داد.

آتشپاد دوم مهدی رضایی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امشب در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع آتش سوزی مهیب در یک مجتمع مسکونی و گرفتار شدن ساکنان در دود ناشی از آن، ۲۵ آتش‌نشان و نجاتگر به همراه هشت دستگاه خودرو سبک و سنگین آتش‌نشانی، امداد و نجات و خودرو نردبان ۳۲ متری به محل حادثه در خیابان "رستگاری" در شهرک غرب مشهد اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: آتش سوزی در یک واحد مسکونی ۷۰ متری در طبقه دوم این مجتمع مسکونی ۴ طبقه و ۱۶ واحدی رخ داده بود که دود ناشی از آتش سوزی در تمامی طبقات منتشر شده بود.

رضایی اضافه کرد: این حریق منجر به محبوس شدن افراد در داخل این مجموعه مسکونی شده بود که بلافاصله نجاتگران و آتش نشانان به صورت همزمان با نجات ۹ نفر از ساکنان گرفتار در دود و انتقال آنان به مکان امن، اقدام به مهار آتش در این مجموعه و جلوگیری از سرایت آن به سایر واحدها کردند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب نرسید و علت دقیق وقوع این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha