معاون استاندار همدان:توجه به جوانان و جوان‌گرایی سیاست برجسته دولت است

همدان- ایرنا- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار همدان توجه به جوانان، جوان‌گرایی و جوان سازی را از سیاست‌های برجسته دولت سیزدهم برشمرد و گفت: برهمین اساس فراهم کردن زمینه های ایجاد اشتغال، ازدواج و تامین مسکن برای جوانان استان به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایرنا، "مهدی باب‌الحوائجی" روز دوشنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان استان همدان افزود: تهیه مسکن برای جوانان به‌ویژه جایگاه جوانان در طرح نهضت ملی مسکن باید در اولویت این ستاد قرار گیرد و سهم جوانان از نهضت ملی مسکن در کشور و برش استانی مشخص شود. 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با بیان اینکه ضریب هرم سنی، هرم جنسی و نفوذ موالید در استان، با همکاری دستگاه‌های متولی، طبق یک برنامه مدون مشخص و معین شود تصریح کرد: با باروری و جوان‌سازی جمعیت که از طریق جوانان، ازدواج آسان و سالم صورت می‌گیرد، جامعه استان را مستحکم کنیم. 

باب الحوائجی توجه به ایجاد اشتغال و تولید را از برنامه های مهم دولت عنوان کرد و افزود: یکی از اقدامات مهم در راستای پیشگیری از مهاجرت جوانان از استان، ایجاد اشتغال است.

جوان‌سازی دولت بر اساس منویات مقام معظم رهبری تدوین شده است

وی خاطرنشان کرد: توجه به جوان، جوان‌گرایی و جوان‌سازی از سیاست‌های پُررنگ و برجسته دولت سیزدهم است و همه ما باید برای عملیاتی شدن سیاست جوان‌گرایی، نه بر روی کاغذ، بلکه در عمل حرکت کنیم. 

وی با بیان اینکه سیاست‌های جوان‌گرایی و جوان‌سازی دولت سیزدهم بر اساس منویات مقام معظم رهبری تدوین شده است تصریح کرد: نقشه راه و نگاه ما در ستاد ساماندهی امور جوانان استان، الزامات و دیدگاه‌های مقام معظم رهبری نسبت به جوان و جوان‌گرایی در بیانیه‌ گام دوم انقلاب است. 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار همدان خاطرنشان کرد: جوان انقلابی که در گام دوم انقلاب به ما معرفی می‌شود نگاهی به درون کشور و به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های کشور ایران دارد. 

باب الحوائجی افزود: روزهایی که تمام بیگانگان و جهانیان در مقابل جوانان ایران اسلامی ایستادند، جوانان ما قهرمان‌پروری کردند و تن به ذلت ندادند.

وی با بیان اینکه توسل جوانان به اهل بیت(ع) باعث حرکت و پویایی آن‌ها خواهد شد گفت: برای اقدام موثر، نیازمند شبکه‌سازی و برنامه‌ریزی برای جوانان استان هستیم. 

وی افزود: پرهیز از موازی کاری و هم‌افزایی و همراهی اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان استان برای اجرای برنامه های مرتبط با جوانان ضروری است. 

باب الحوائجی با تاکید بر اینکه ستاد ساماندهی امور جوانان استان باید از انتزاع خارج و کارگاهی عمل کند خاطرنشان کرد: تحقیق و شناسایی کامیابی‌ها و ناکامی‌های جوانان استان در عرصه‌های مختلف به تفکیک شهرستان، در دستور کار ستاد ساماندهی امور جوانان استان قرار گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha