۷ دی ۱۴۰۰، ۵:۰۵
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 84592979
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شمار اسرای فلسطینی با محکومیت حبس ابد به ۵۴۶ اسیر رسید

تهران- ایرنا- مرکز پژوهش‌های اسرای فلسطینی روز دوشنبه در گزارشی اعلام کرد، ۵۴۶ اسیر فلسطینی با محکومیت حبس ابد در زندان‌های رژیم صهیونیستی در بند هستند.

به گزارش ایرنا از تارنمای معا فلسطین، مرکز پژوهش‌های اسرای فلسطینی اعلام کرد، شمار اسرای فلسطینی با محکومیت حبس ابد در زندان های رژیم صهیونیستی به ۵۴۶ نفر رسیده است.

ریاض الاشقر مدیر این مرکز گفت: دادگاهی در عوفر روز پنجشنبه گذشته حکم حبس ابد برای «قاسم عارف عصافره» و «نصیر صالح عصافره» صادر کرد که بر این اساس شمار اسرای با محکومیت حبس ابد در زندان‌های رژیم اشغالگر به ۵۴۶ نفر رسید.

الاشقر افزود: همه شاخه‌های مقاومت بارها در مناسبت‌های مختلف تاکید کردند که موضوع اسرا را در راس اولویت‌های خود قرار داده‌اند و از انجام مبادله‌ای که بر اساس آن اسرای قدیمی که با احکام بالا در زندان هستند و زندانیان بیمار و زن آزاد خواهند شد، دریغ نخواهد کرد.

پیش‌تر حماس در باره رفتار وحشیانه رژیم صهیونیستی با اسرا هشدار داد و تاکید کرد که هر گونه فشار به اسیران فلسطینی می‌تواند اوضاع را از کنترل خارج کند.

اکنون نزدیک به چهار هزار و ۵۰۰ اسیر فسلطینی از جمله ۳۲ اسیر زن در ۱۹ زندان رژیم صهیونیستی در بند اسارت هستند که ۵۴۶ نفر از آنها به حبس ابد محکوم شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha