مسابقه کتابخوانی«ایران سربلند، ایران قوی»ویژه سوادآموزان برگزار می‌شود

تهران- ایرنا- سازمان نهضت سوادآموزی، شیوه نامه مسابقه کتابخوانی «ایران سربلند، ایران قوی» ویژه سوادآموزان دوره انتقال را به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ کرد.

به گزارش روز سه شنبه گروه علم و آموزش ایرنا از مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش، سازمان نهضت سواد آموزی، شیوه نامه مسابقه کتابخوانی با موضوع «ایران سربلند، ایران قوی» ویژه سوادآموزان دوره انتقال را برای اجرا در دهه فجر به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها، ابلاغ کرد.

در بخش نخست این شیوه نامه بیان شده که سازمان نهضت سوادآموزی به عنوان یک سازمان فرهنگی در رسالت و سیاست های خود با هدف توسعه و تقویت فرهنگ عمومی جامعه، ارتقای سطح آگاهی برای مشارکت و نقش آفرینی در فعالیت های اجتماعی در کنار آموزش سواد به مخاطبان خود، برنامه های مختلف آموزشی و فرهنگی متنوعی متناسب با نیازهای روز کشور اجرا می کند.

در همین راستا این سازمان با توجه به شعار مقام معظم رهبری در سال ۱۴۰۰ با تاکید بر " تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" معتقد است آحاد جامعه در قبال این شعال مسئول هستند.

 به  همین دلیل فرهنگ سازی از طریق آموزش می تواند بستر لازم برای محوریت قرار دادن تولید و رفع موانع رونق تولید را فراهم کند. سازمان نعضت سواد آموزی نیز در نظر دارد همانند سال های گذشته در دهه مبارک فجر، مسابقه کتابخوانی با عنوان ایران "سربلند، ایران قوی" ، ویژه سوادآموزان دوره انتقال را طبق مفاد این شیوه نامه در سراسر کشور برگزار کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha