۷ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۵۰
کد خبرنگار: 1209
کد خبر: 84593494
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ایراندوست: برابری امکانات در فوتبال زنان و مردان وجود دارد

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران با بیان اینکه اردوی فعلی تیم در بهترین شرایط پیگیری می‌شود گفت: در اردوهای تیم ملی زنان، شاهد برابری امکانات این تیم با تیم مردان بودیم.

به گزارش ایرنا؛ «مریم ایراندوست» امروز سه‌شنبه در حاشیه بازید معاون زنان رییس جمهوری از اردوی تیم ملی فوتبال زنان ایران به خبرنگاران گفت: شرایط تیم عالی است. باید منطقی نگاه کنیم زیرا برای قهرمانی به جام ملت‌های آسیا نمی‌رویم اما تلاش خواهیم کرد تا بهترین عملکرد به نمایش بگذاریم. بعد از چهار دهه شاهد برابری و امکانات برای فوتبال مردان و زنان هستیم.

وی عنوان کرد: برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی به ١٤ کشور ایمیل زدیم و ٨٠ درصد اعلام کردند که ایران را تیم قوی نمی‌دانند زیرا رقیب قدرتمندی می‌خواستند. در جام ملت‌ها نشان می‌دهیم رقیب خوبی هستیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران این را هم گفت: برای آمادگی ذهنی ورزشکاران این تیم روانشناس هم در اردوها حضور دارد و ذهن دختران را آماده می‌کند.بازیکنان خیلی با انگیزه هستند. تورنمنت راحتی نیست زیرا هند به عنوان میزبان  و چین هشت بار فهرمان جام ملت ها شده است. تیم ایران برای قهرمانی نمی‌رود اما تلاش این است که به جام جهانی صعود کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha