لیگ برتر بسکتبال؛ از صدرنشینی مهرام تا ۲ امتیاز در یک کوارتر

تهران- ایرنا- رقابت های لیگ برتر بسکتبال امروز(سه‌شنبه) در شرایطی پیگیری شد که مهرام به صدر جدول بازگشت و صنایع هرمزگان در دیداری بحث برانگیز در کوارتر دوم تنها موفق به کسب ۲ امتیاز شد.

به گزارش ایرنا، در ادامه رقابت های لیگ برتر بسکتبال و از هفته دوازدهم این مسابقات امروز تیم های مهرام و صنایع هرمزگان در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۶۴ بر ۴۸ به سود مهرام خاتمه یافت. 

در این بازی که از گروه ب رقابت های لیگ برتر برگزار شد مهرام در کوارترهای اول، دوم و سوم با نتایج ۱۴ بر ۱۲، ۲۱ بر ۲ و ۱۹ بر ۱۶ پیروز شد و در کوارتر چهارم ۱۰ بر ۱۸ نتیجه را واگذار کرد.

مهرام در پایان این هفته با ۱۰ برد و 2 شکست با ۲۲ امتیاز به صدر جدول گروه خود رفت و صنایع هرمزگان با یک پیروزی، ۱۱ شکست و ۱۳ امتیاز، همچنان قعرنشین گروه ب باقی ماند.

رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال در دو گروه هشت تیمی برگزار می‌شود که در گروه الف، شهرداری گرگان، صنعت مس کرمان، پالایش نفت آبادان، ذوب آهن اصفهان، کاله، نظم آوران سیرجان، نیروی زمینی تهران و خانه بسکتبال خوزستان حضور دارند.

در گروه ب نیز تیم‌های شیمیدر قم، مهرام تهران، اکسون تهران، آویژه صنعت پارسا مشهد، فولاد مبارکه سپاهان، رعد پدافند هوائی تهران، صنایع هرمزگان و صنعت مس رفسنجان با هم رقابت می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha