۸ دی ۱۴۰۰، ۸:۰۷
کد خبرنگار: 2110
کد خبر: 84594169
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

۲ سارق مسلح در سروآباد دستگیر شدند

۸ دی ۱۴۰۰، ۸:۰۷
کد خبر: 84594169
۲ سارق مسلح در سروآباد دستگیر شدند

سنندج- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان سروآباد گفت: ۲ سارق مسلح خطرناک طی یک عملیات پلیسی موفق و حرفه ای دستگیر و روانه زندان شدند.

سرهنگ طیب محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در تشریح روند بازداشت و دستگیری این سارقان اظهار داشت: در روزهای اخیر در پی وقوع چندین مورد سرقت ترانس و کابل برق در سطح شهرستان بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات پلیسی و سرنخ های بدست آمده، سارقین شناسایی شدند و طی یک عملیات یکی از آنها دستگیر و روانه زندان شد که از این سارق یک قبضه سلاح کلت کمری نیز کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سروآباد یادآور شد: در ادامه با تلاش شبانه روزی و پیگیری های مستمر پلیس آگاهی و هماهنگی و حمایت مقام قضایی عامل اصلی و سرباند سارقان که از افراد سابقه دار نیز بود در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود در یکی از شهرستان های همجوار دستگیر شد.

وی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه این سارق حرفه ای یک قبضه سلاح شکاری و ۲ عدد نارنجک دستی کشف و ضبط شد و بعد از تشکیل پرونده روانه زندان شد.

سرهنگ محمدی اضافه کرد: این سارق حرفه ای در بازجویی های اولیه به بیش از ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان سروآباد با بیان اینکه حفظ امنیت شهروندان و جامعه خط قرمز پلیس است از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک و یا سرقت اموال خود را سریعا به ۱۱۰ اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری سارقان اقدام شود.

شهرستان سروآباد با ۲ بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی افزون بر ۵۲ هزار نفر در فاصله ۹۰ کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و ۲۴ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha