نماینده نی ریز:۹ دی ماه نماد پایبندی مردم به اصول انقلاب اسلامی است

تهران- ایرنا-نماینده مردم نی ریز فارس در مجلس گفت: روز ۹ دی ماه نماد پایبندی مردم به اصول انقلاب اسلامی است. در این روز مردم بصیر ایران اسلامی، بلوغ فکری خود را به رخ دنیا کشیدند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا،فرهاد طهماسبی در جلسه علنی امروز- چهارشنبه- در نطق میان دستور خود با گرامیداشت سالروز ۹ دی ماه و سالروز شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی گفت: ۹ دی ماه نماد پایبندی مردم به اصول انقلاب اسلامی است. در این روز مردم بصیر ایران اسلامی بلوغ فکری خود را به رخ دنیا کشیدند.

نماینده مردم نی ریز، استهبان و بختگان در مجلس در تذکری  به وزیر کشور اظهار داشت: تعدادی از نقاط کشور قابل ارتقا بوده و در پایان دولت قبل پرونده شان بسته شده و در این دولت هنوزکاری عملی شروع نشده که تقاضا داریم دولت هرچه سریعتر بحث تقسیمات کشوری را در دستور کار قرار دهد.

وی افزود: شهرستان های جدید التاسیس بعد از گذشت چند سال از افتتاح هنوز در حد یک تغییر تابلو بخشداری به فرمانداری مانده و مردمان این شهرستان ها سرگردان برای خدمات بین شهرستان مادر و شهرستان جدید بلا تکلیف می باشند.نسبت به تاسیس و ایجاد ادارات و نهاد های خدمات رسان در شهرستان های جدید، دولت اهتمام جدی به خرج دهد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن افزود: دولت با ۶ درصد سهامداری در صنعت خودرو اختیارات وسیعی را برای خود قائل است و این اختیارات دولت باعث آسیب به مردم و صنعت خودرسازی شده است.  در جهت خصوصی سازی واقعی و تفویض اختیارات در هیأت مدیره شرکت های خودرو سازی، دولت خود را رها سازد تا امکان نظارت دقیق و به نفع مردم و صنعت خودرو سازی را فراهم نماید؛ چراکه تصدی گری دولت در صنعت خودرو باعث ضرر و زیان هنگفت به مردم، خریداران و بازار سرمایه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha