مصوبات سفر رییس جمهور به سیستان و بلوچستان با جدیت پیگیری شود

زاهدان- ایرنا- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این استان به دلیل اهمیت برای کشور دومین مقصد سفرهای استانی رییس جمهور بود که باید در این راستا مصوبات این سفر با جدیت پیگیری و محقق شود.

به گزارش ایرنا حسین مدرس خیابانی شامگاه سه‌شنبه در نشست با معاونان و تعدادی از مدیران ستادی استانداری با اشاره به اهمیت پیگیری جدی مصوبات سفر رییس جمهور به سیستان و بلوچستان اظهارداشت: تسریع در اجرا و تحقق این مصوبات در بهبود شاخص‌های توسعه استان مهم است.

وی با بیان اینکه در این راستا دبیرخانه پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور راه‌اندازی شده است افزود: این مصوبات باید در ۲ بخش دستگاهی و شهرستانی مورد پیگیری قرار گیرد.

استاندار سیستان وبلوچستان همچنین از اختصاص اعتبارات نقدی برای اجرای مصوبات سفر رییس جمهور از محل اعتبارات سال ۱۴۰۰ خبر داد و بیان کرد: جزییات تخصیص این اعتبارات به زودی به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی به بازدیدهای شهرستانی خود از ابتدای حضور در سیستان و بلوچستان اشاره کرد و ادامه داد: در این سفرها سعی شده است پروژهای دچار مشکل مورد بازدید قرار بگیرد که باید پیگیری این موضوعات نیز در این دبیرخانه در دستور کار قرار گیرد.

مدرس خیابانی با ذکر این مطلب که مطبوعات رکن چهارم دموکراسی است از رسانه‌ها خواست ضمن اطلاع‌رسانی دستاوردهای سفر رییس جمهور به استان و پروژه‌های در حال اجرا، کوتاهی‌ها و هرگونه سهل‌انگاری و کم‌کاری در این حوزه را براساس مسوولیت اجتماعی خود رصد و به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

همچنین در این نشست استاندار طی حکمی امیر عرب را به عنوان مسوول پیگیری ویژه مصوبات سفر رییس جمهور به سیستان و بلوچستان و مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار منصوب کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha