بیش از ۱۴ هزار نفر ساعت آموزش‌های برون‌سازمانی در کردستان ارائه شد

سنندج- ایرنا- معاون استاندارد سازی و آموزش اداره‌ کل استاندارد کردستان گفت: در ۹ ماهه امسال  ۱۴ هزار و ۷۲۱ نفر ساعت آموزش‌های برون‌سازمانی توسط این اداره کل در استان ارائه شده است.

فرید بطی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه یکی از رسالت‌های اصلی هر دستگاه اجرایی برگزاری دوره‌های آموزشی است، اظهار داشت: در راستای ارتقا سطح علمی مدیران کنترل کیفیت و کارشناسان استاندارد، این اداره‌ کل در طول سال اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت مجازی و حضوری می‌کند.

وی از ارائه ۱۴ هزار و ۷۲۱ نفر ساعت آموزش برون سازمانی در استان خبرداد و افزود: مخاطبان این دوره‌ها را مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی، کارشناس آزمایشگاه‌های همکار، کارشناسان استاندارد و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان تشکیل دادند.

معاون استاندارد سازی و آموزش اداره‌ کل استاندارد کردستان اضافه کرد: در حال حاضر ۳۳۷ مدیر کنترل کیفیت در استان دارای پروانه تایید صلاحیت معتبر هستند که در واحدهای تولیدی در حوزه‌های مختلف اعم از غذایی و شیمایی کار می کنند.

بطی با اشاره به اینکه وجود مدیران کنترل کیفیت در واحدهای تولیدی تاثیر بسزایی در تولید محصولات باکیفیت دارد و فعالیت حساس این افراد هم همواره مورد رصد قرار می‌گیرد،  تاکید کرد: برای ۹۴ مدیر کنترل کیفیت هم پروانه صادر شده، پروانه‌ ۸۲ مدیر هم تمدید شده و پروانه فعالیت ۸۷ مدیر کنترل کیفیت هم به دلیل استعفا و یا عزل آنها لغو شده است.

در حال حاضر ۴۲۰ واحد تولیدی کردستان با ۸۰۰ فرآورده زیر پوشش استاندارد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha