استاندار : ۹دی ماه تبلور پیوند ناگسستنی قلوب عاشق با فرهنگ عاشورایی است

یاسوج- ایرنا- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نهم دی ماه همواره نماد هوشیاری، تعصب دینی و دفاع عقلانی از حریم مقدس ولایت و مرجعیت و نشانه روشن پیوند ناگسستنی قلوب عاشق با تمامیت فرهنگ عاشورایی است.

به گزارش ایرنا ، سید علی احمد زاده شامگاه چهارشنبه در آستانه سالروز نهم دیماه ۸۸ با انتشار پیامی ، افزود: ملت بزرگ وتاریخ ساز ایران اسلامی،هماره دل درگرو مبانی اصیل و مفاهیم بلند دینی داشته و بصیرت ،عقلانیت و ذکاوت سیاسی الهی خود را از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز به رخ دنیا کشیده اند.

وی اضافه کرد: پیوند عمیق و آگاهانه مبتنی بر اعتقاد راسخ دینی ملت بصیر مان با شجره طیبه ولایت ،برکات بیشماری را برای ایران قوی به ارمغان آورده است.

همچنین در ادامه این پیام آمده است: رشد و پیشرفت همه جانبه ایران بزرگ و درخشش آن در عرصه بین المللی محصول تعصب دینی،حساسیت عقل مدارانه و هوشیاری در دفاع از تمامیت جغرافیای  اعتقادی و ایمانی این مردم ولایی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خاتمه پیام خود  روز نهم دی ماه  را روز بصیرت و پیوند امت با ولایت را گرامی داشته، و تاکید کرده است که به  آگاهی، هوشیاری، ولایت پذیری و بصیرت مردم عزیز ایران و استان کهگیلویه وبویراحمد خاضعانه احترام می گذارم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha