۸ دی ۱۴۰۰، ۲۲:۱۳
کد خبرنگار: 3127
کد خبر: 84595521
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردم در مشکلات باید مسئولان را کنار خود احساس کنند

لاهیجان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان، گفت: باید کاری کنیم تا مردم احساس کنند که مسئولین در مشکلات، کنار آنها هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین مصطفی‌پور شامگاه چهارشنبه در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری لاهیجان با گرامیداشت روز بصیرت، اظهار داشت: مردم در حماسه ۹ دی ثابت کردند که پشتیبان نظام، انقلاب، امام و رهبری هستند.

وی با بیان اینکه ملت ایران شایسته ی خدمت است، گفت: در جمهوری اسلامی ایران، ثابت شده که تکیه بر جوانان، عامل موفقیت ها است.

معاون استاندار گیلان با اشاره به اینکه ایران اسلامی در بدترین فشار تحریمی توفیقات بزرگی داشته است، افزود: ما در حوزه دفاعی هیچ نیازی به کشورهای دیگر نداریم و متخصصان و جوانان داخلی در این حوزه همواره سرآمد هستند.

مصطفی پور خاطر نشان کرد: برای حل مشکل معیشتی مردم، علاوه بر تلاش برای کاهش مشکلات و موانع خارجی، باید به نیروهای داخلی اعتماد و باور داشته باشیم.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل نیز در این مراسم با بیان اینکه بهره وری در حوزه های مختلف باید مورد توجه قرار گیرد، اظهار داشت: استفاده حداکثری از امکانات موجود باید دستور کار باشد.

رسول فرخی با تاکید بر توزیع اثر بخش امکانات بین مردم گفت: تلاش در ارائه خدمات ارزان قیمت و کاهش هزینه های مردم می تواند جامعه را در شرایط سخت امروز به بهره وری برساند.

نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس، خواستار افزایش مسئولیت های اجتماعی شد و گفت: هم افزایی و همدلی می تواند عامل تغییرات مثبتی در جامعه شود.

فرخی خواستار ایجاد پنجره واحد برای پاسخگویی به مردم شهرستان لاهیجان شد و گفت: مردم در حوزه استعلامات تقاضاهای خود دارای مشکلات بسیاری هستند.

صبح امروز با صدور حکمی از سوی استاندار گیلان، فرهاد براتی به عنوان سرپرست فرمانداری لاهیجان منصوب شد.

شهرستان لاهیجان با بیش از ۱۶۷ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع و تقسیمات سیاسی این شهرستان مرکب از دو بخش "مرکزی و رودبنه" است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha