۹ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۴۶
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 84595832
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فتنه ٨٨ را کسی جز مردم نمی‌توانست خنثی کند

رشت _ ایرنا_ عضو فقهای شورای نگهبان با یادآوری حماسه مردم ایران در نهم دی در سراسر کشور گفت: فتنه ٨٨ را جز مردم نمی توانست خنثی کند چون دنیای استکبار حامی جبهه استکباری بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سید احمد خاتمی روز پنجشنبه در اجتماع بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در پیاده راه فرهنگی رشت با بیان اینکه در هشت ماه فتنه ٢ جبهه صورت گرفت، اظهار داشت: یکی جبهه ای که جلودارش رییس جمهور آمریکا، رییس جمهور رژیم صهیونیسنی، تمام گروه ها و گروهک های منفور این ملت بود. 

وی با اشاره به ایجاد اغتشاش هایی در مناسبت های مختلف از جمله ١٣ آبان و ۱۶  آذر یعنی همان انقلاب مخملی و چراغ سبز به آمریکا و رژیم صهیونیسنی افزود: ۶ ماه کشور را در این وضعیت نگه داشتند و از آخرین حرکات دشمن حمله به عزاداران حسینی بود.

عضو فقهای شورای نگهبان با بیان اینکه خون مردم از این حرکات دشمن به جوش آمد و خون شما ولایتمداران استان گیلان قبل از دیگران به جوش آمد، گفت: جبهه دوم که در هشت ماه خون و جگر خوردند جبهه ولایت مداران بودند که از اول فتنه شکل گرفته بود اما تحمل می کردند.

وی اظهار داشت: مردم سراسر کشور ٩ دی خودحوش بدون هیچ تبلیغاتی به صحنه آمدند، در مراسم ها فقط عکس امام و ولایت بود و شعار این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده و حزب فقط حزب علی رهبر فقط سید علی در سراسر کشور سر داده شد.

عضو فقهای شورای نگهبان در ادامه سخنانش میثاق با ولایت را راه نجات دانست و اضافه کرد: ولی فقیه ما تنها رهبر سیاسی نیست بلکه نائب امام زمان عج الله است، این نگاه ما راجح به ولایت فقیه می باشد.

وی اظهار داشت: پیام حماسه ٩ دی، پیام بیعت با ولایت است ولایتی که عطر اهل بیت علیه السلام را دارد، این بیعت با ولایت است.

عضو فقهای شورای نگهبان با بیان اینکه تلاش دشمن در رسانه های بیگانه و فضای مجازی این است که شما خوبان را از ولایت جدا کند که به فضل خدا نخواهد توانست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha