۲۴ کمیته تخصصی دهه فجر انقلاب اسلامی در مازندران تشکیل شد

ساری- ایرنا- سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: ۲۴ کمیته تخصصی باهدف برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی و ۲۲ بهمن در سال جاری در استان مازندران تشکیل شده است.

به گزارش ایرنا، علی شیرازی روز پنجشنبه در نشست کمیته‌های تخصصی دهه فجر انقلاب اسلامی در استانداری مازندران افزود: همچنین  در ۲۲ ستاد شهرستانی مازندران باهدف افزایش هماهنگی‌ها برای برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در مناطق مختلف استان در حال تدارک است.

وی با بیان اینکه، مردمی بودن آیین‌های دهه فجر از رویکردهای مهم در برگزاری جشن پیروزی انقلاب است، خاطر نشان کرد: دستگاه‌های متولی تا می‌توانند برنامه‌های کاری خود در ۲۲ بهمن را با برون‌سپاری به تشکل‌های مردمی واگذار کنند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران تصریح کرد: مبانی برگزاری رویدادهای دهه فجر امسال مبتنی بر دستاوردهای انقلاب و در چارچوب مشخص شده این نظام مقدس خواهد بود.

شیرازی ادامه داد: حضور پرشور مردم در صحنه‌های حساس، زمینه‌ساز ناامیدی دشمنان نظام جمهوری اسلامی خواهد بود و مسوولان تا می‌توانند در دهه فجر از ظرفیت آحاد جامعه بهره ببرند.

۲۴ کمیته تخصصی دهه فجر انقلاب اسلامی در مازندران تشکیل شد

استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی مازندران در جشن انقلاب

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران هم در در این نشست گفت : در ایام دهه فجر سه رویداد مهم فرهنگی ملی در قالب فیلم، موسیقی و تجسمی فجر در مازندران برگزار خواهد شد و امسال از ظرفیت این آیین‌ها برای جِلوه‌بخشی دهه مبارک فجر بیش از پیش استفاده می‌شود.

عباس زارع اضافه کرد: در نظر داریم مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی انقلاب اسلامی را در قالب نمایشگاه در تمام مراکز شهرستان‌های مازندران برگزار کنیم تا به معنای دستاوردهای این نظام مقدس برای مردم قابل لمس شود.

وی ادامه داد : بیش از یک‌هزار کانون مساجد در مازندران وجود دارد که این نهادهای غیردولتی در دهه مبارک فجر در کنار کمیته فرهنگ و هنر نقش‌آفرینی خواهند کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطر نشان کرد: با رایزنی‌های انجام شده، هنرمندان استان قرار است مهم‌ترین آداب و رسوم اصیل و سنتی مازندران را در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به نمایش بگذارند.

به گزارش ایرنا، در این نشست روسای کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در استان مهم‌ترین برنامه‌های خود برای برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha