وضعیت پیشرفت طرح مترو قم با حضور وزیر کشور بررسی شد

قم - ایرنا - همزمان با سفر رییس جمهور به قم، وضعیت پیشرفت طرح مترو قم روز پنجشنبه با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، مورد بررسی قرار گرفت.

براساس این گزارش با حضور وزیر کشور آخرین وضعیت پیشرفت طرح مترو شهر قم مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای لازم برای تسریع در اجرای آن ارائه شد.

عملیات اجرایی ساخت خط A متروی شهر قم در نیمه دوم سال ۸۸ با اعتباری بالغ‌ بر ۱۱ هزار میلیارد ریال توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا آغاز شد، راه‌اندازی خط متروی قم به ۲ مرحله تقسیم‌بندی شده‌است که در مرحله نخست مسیر قلعه کامکار تا میدان شهید مطهری و در مرحله دوم مسیر میدان شهید مطهری تا ایستگاه مسجد جمکران راه‌اندازی می‌شود.

هیات دولت روز پنجشنبه به قم سفر کرد،‌ در جریان این سفر موضوع هایی چون اشتغال، آب، مسکن و مسائل اجتماعی و شهری مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وزرای جهاد کشاورزی، امور اقتصادی و دارایی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، راه و شهرسازی، همچنین انسیه خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، رییس جمهور را در این سفر همراهی می کنند و قرار است در برنامه‌های مختلفی همچون بازدید از طرح های عمرانی حضور یابند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha