همراهی مردم با نظام از سرمایه‌های اصلی انقلاب اسلامی است

بیرجند - ایرنا - قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: یکی از سرمایه‌های بزرگ انقلاب اسلامی همراهی مردم با انقلاب، رهبری و اسلام است که حماسه ۹ دی نمونه بارز همبستگی ملت با انقلاب و نظام بود.

حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت ۹ دی در فردوس افزود: از مهمترین دلایل ماندگاری نظام و انقلاب اسلامی، پیوند و همبستگی مردم با امام راحل و مقام عظمای ولایت است.

وی به تلاش دشمنان برای ایجاد شکاف بین رهبری و مردم اشاره کرد و گفت: علیرغم تلاش دشمنان، به فضل الهی این پیوند روز به روز مستحکم‌تر شده است.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: امروز جریان نفوذ در ارکان انقلاب فعال است اما خدا می‌خواهد تا حاکمیت الهی به دست انسان‌های الهی به نتیجه برسد.

وی افزود: دشمن حتی برای ۲۰ سال آینده این نظام و کشور برنامه‌ریزی می‌کند و به دنبال اقداماتی است که مردم را از ولایت و انقلاب جدا کند.

حجت الاسلام نوفرستی عنوان کرد: با این اراده محکم مردم ایران زمین که پیامبر اعظم (ص) بشارت دادند قطعا حکومت اسلامی در جهان گسترش می‌یابد و زمینه‌ساز قیام مهدی موعود خواهند شد.

وی گفت: باید هر سال حماسه ۹ دی باشکوه‌تر از سال قبل گرامی داشته شود تا بتوان به‌خوبی فتنه‌هایی که در کمین انقلاب و کشور است، خنثی کرد.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: نهم دی ماه، سالروز تجلی اقتدار نظام با پشتوانه مردم بود و مردم در این روز با ولایت و شهدا تجدید عهد و میثاق کردند.

وی تاکید کرد: هرگاه بین مردم و ولایت همبستگی باشد، کشور ما دارای اقتدار است.

حجت الاسلام نو فرستی گفت: حرکت مردم در نهم دی به این معنا تجلی داد و مردم بعد از هشت ماه به این حقیقت رسیدند که اگر اتصال و همدلی با امام و رهبر داشته باشند و ضمن بقا و حفظ نظام اسلامی، نابودی توطئه‌های دشمن را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: دشمنان نیز به این حقیقت رسیده‌اند زمانی انقلاب اسلامی، توانگر و از اقتدار برخوردار است که مردم همراه با رهبری هستند و برای این موضوع تلاش می‌کنند.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: مطالبه حق مردم است اما دشمن تلاش می‌کند با آوردن مردم در تظاهرات از این موقعیت‌ها سوء‌استفاده کند.

وی با بیان اینکه ولایت جهاد را زیبا معنا می‌کند گفت: امروز مردم با انتخاب خود و روی کار آمدن دولت مردمی و قوی، فرصتی را پیش آورده‌اند که باید از آن استفاده کنیم.

حجت الاسلام نوفرستی افزود: دولتمردان و مدیران با روحیه دینی و قرآنی اهل تلاش و کار باشند و بدانند دشمن از چه جایگاهی قرار است به آنها آسیب بزند.

وی گفت: قطعا نیروی ولایی و اسلامی که می‌خواهد در این دولت کار کند باید با بصیرت، آگاهی و حداکثر توان به میدان بیاید.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: کارگزاران این دولت و نظام باید در جاهایی که لازم است مثل حوزه اقتصادی که دغدغه مردم است، پیگیری کنند و پای کار باشند.

وی گفت: در مقابله با دشمنان و توطئه‌هایی که داخل کشور رخ می‌دهد نیروهای مسلح به‌خوبی رصد و با آنها مقابله می‌کنند.

حجت الاسلام نوفرستی افزود: نباید کمک‌رسانی به مردم مظلوم و محروم که در شرایط کرونا با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند را فراموش کرد و کارگزاران نظام باید به این بدنه اجتماعی به عنوان تکلیف توجه کنند تا شاهد همگرایی مردم باشیم.

امام جمعه فردوس نیز در این مراسم گفت: از ابتدای انقلاب هر جا مردم حضور آگاهانه داشتند، پیروزی حتمی بود.

حجت الاسلام محمد شاکری افزود: حضور مردم در صحنه لوازمی دارد که باید مسئولان فراهم کنند و همه تلاش‌شان این باشد تا حضور مردم در مراسم مذهبی و ملی حداکثری باشد.

وی با بیان اینکه دشمن تصور می‌کند مردم از انقلاب بریده و خسته شده‌اند گفت: دشمنان بدانند همین مردم بساط فتنه را جمع کردند و در تشییع پیکر پاک شهید سلیمانی حماسه فراموش نشدنی از حضور خویش آفریدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha